Sover noen her på magen?

Mannen min er for varm. Frysepinna er mer hetetoktgal som gravid. Det er på en måte kuler i puta, ikke bomull. Så den er ikke varm. Har litt ondt i korsryggen av og til. Men med denne ligge hofta godt. Slipper å ha ondt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mannen min er for varm. Frysepinna er mer hetetoktgal som gravid. Det er på en måte kuler i puta, ikke bomull. Så den er ikke varm. Har litt ondt i korsryggen av og til. Men med denne ligge hofta godt. Slipper å ha ondt.

Sliter med den varmen for tiden jeg også. Så puten høres midt i blinken ut! :)

Sover mye på magen :) og når magen blir såpass stor at d ikkje går så rulle eg meg rundt en dyne og ligge halvveis på magen :P

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Ligger på magen så lenge jeg kan, for det kommer en tid der man kun kan ligge på siden...

Ligger fortsatt på magen. Straks 13 uker.

Ja sover på magen eller i stabilt sideleie med underste armen bak ryggen. Men får nå mest vondt pga vonde pupper :-p men mååå ligge i denne stillingen, for sovner bare slik pga nakken. Så går går over til å rulle pølse av dyne nr 2 etterhvert som magen vokser :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg er 17 uker i mra og sover fremdeles på magen. Får ikke til å sove hvis ikke jeg får ligge på magen og syns ikke det er så ubehagelig enda, men har lest at dette faller vekk naturlig når magen blir større.

Begynner å kjenne litt press når jeg ligger på magen, så er nok ikke altfor lenge til det blir ubehagelig. :p

Sov på hotell i natt. Og der hadde dem høie hotel pute 100×70. Den er ikke mulig å sove på magen med. Men jeg sovnet uansett. Puta var så god. Så sov på siden/ryggen i natt. Bedre for nakken.

Sover mest på magen ja - men litt som på bildet til fruundercover :) gjorde det ganske lenge i forrige svangerskap også men husker ikke akkurat til når.

Jeg sover nesten kun på mage. Nå kjenner jeg at det er litt ubehagelig om morningen når jeg har full blære, så da blir det mest sånn nesten på magen, men litt på siden, med den ene foten langt opp på sida, liksom :p Er 14 uker idag! :)

Back
Topp