Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer ikke direkte magen mer så blir bare halvt m ene foten bøyd opp mot magen..Vanskelig å forklare
Ja nesten som d faktiskStabilt sideleie
Sent from my iPad using BV Forum
Ligger på magen. Men er magen stram sovel jeg med min trofaste venn pølseputa. Kjøpte mi på ellos. Grå gravidpute. Genial til alt. Tvtitting, sove, ryggstøtte. Og garantert perfekt til amming. Sover bedre etter at jeg fikk den. Kan være vanskelig å sovne med litt forstoppet skrott. Men går bra med denne.Foreløbig ligger jeg enda på magen. Når magen blir større og det blir ubehagelig pleier jeg ligge godt over på siden og rulle en dyne eller ha en stor pute under mage/kneet.
Noe sånn som dette
Vis vedlegget 65389
Og nei, det er ikke farlig å ligge på magen. Det er såpass ubehagelig for mor at det blir naturlig og slutte uansett lenge før babyen blir såpass stor at den får plassmangel pga magesovimg.
♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡
Taster på appen
Finnes den i salg nå tror du? Hørtes genial utLigger på magen. Men er magen stram sovel jeg med min trofaste venn pølseputa. Kjøpte mi på ellos. Grå gravidpute. Genial til alt. Tvtitting, sove, ryggstøtte. Og garantert perfekt til amming. Sover bedre etter at jeg fikk den. Kan være vanskelig å sovne med litt forstoppet skrott. Men går bra med denne.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal finne linken.vent litt.Finnes den i salg nå tror du? Hørtes genial ut
Takk må nok klikke hjem en pølsepute jeg også Mannen blir nok glad for litt avlastning hahahttp://m.ellos.no/ng-baby-gravidput...1z141od&Nao=9&selArt=720969&pID=451206&page=0 natta nå skal jeg og pølseputa smøre inn mage og så sove!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app