Sover noen her på magen?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Og hvordan var det i såfall når magen ble for stor?

Høres kanskje teit ut, men tenker faktisk en del på dette. Jeg sovner nemlig kun når jeg ligger på magen, helt uten unntak omtrent. Andre som har det slik eller?

Sov på magen før jeg ble gravid. Etter fødslene så har noe skjedd med ryggen min så om jeg sovner på magen så greier jeg nesten ikke å snu meg rundt :/
Eneste jeg ligger på magen nå er før jeg legger meg bare for å kjenne den lille i magen sprelle litt :P En liten trygghet i allefall :)

Veeeldig deilig å ligge på magen:)

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg sover alltid på magen, så dette er noe jeg også har tenkt mye på :P

Sniker: Kan det være skadelig på noen måte?

Sent from my iPad using BV Forum

Foreløbig ligger jeg enda på magen. Når magen blir større og det blir ubehagelig pleier jeg ligge godt over på siden og rulle en dyne eller ha en stor pute under mage/kneet.
Noe sånn som dette
1402939078332.jpg

Og nei, det er ikke farlig å ligge på magen. Det er såpass ubehagelig for mor at det blir naturlig og slutte uansett lenge før babyen blir såpass stor at den får plassmangel pga magesovimg.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Sniker fra september jeg og. Jeg syntes der var rart å ligge på magen etter jeg ble gravid, føltes unaturlig. Men har ei venninne som lå på magen til 6mnd:)

Jeg klarer ikke ligge oppå på magen lenger, slik at jeg ligger mer på siden, jeg ligger på halve magen på en måte.. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ligger på magen enda :) blir å bruke ammeputen slik som vist på bildet her når det blir vanskelig :)

Pleide alltid å ligge på magen, så i forrige svangerskap skaffet jeg meg en doomoo large ammepute, slik at jeg kunne ligge med den som vist på bildet litt tidligere i tråden.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Nei v.side er best;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Klarer ikke direkte magen mer så blir bare halvt m ene foten bøyd opp mot magen..Vanskelig å forklare:p

Foreløbig ligger jeg enda på magen. Når magen blir større og det blir ubehagelig pleier jeg ligge godt over på siden og rulle en dyne eller ha en stor pute under mage/kneet.
Noe sånn som dette
Vis vedlegget 65389

Og nei, det er ikke farlig å ligge på magen. Det er såpass ubehagelig for mor at det blir naturlig og slutte uansett lenge før babyen blir såpass stor at den får plassmangel pga magesovimg.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Ligger på magen. Men er magen stram sovel jeg med min trofaste venn pølseputa. Kjøpte mi på ellos. Grå gravidpute. Genial til alt. Tvtitting, sove, ryggstøtte. Og garantert perfekt til amming. Sover bedre etter at jeg fikk den. Kan være vanskelig å sovne med litt forstoppet skrott. Men går bra med denne.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ligger på magen. Men er magen stram sovel jeg med min trofaste venn pølseputa. Kjøpte mi på ellos. Grå gravidpute. Genial til alt. Tvtitting, sove, ryggstøtte. Og garantert perfekt til amming. Sover bedre etter at jeg fikk den. Kan være vanskelig å sovne med litt forstoppet skrott. Men går bra med denne.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Finnes den i salg nå tror du? Hørtes genial ut :)

Back
Topp