Sover mye på magen

Lillelima

Limaaa
Lille er så glad i å sove på magen. Hver gang jeg våkner så ligger han og sover på magen. Da snur jeg han på rygg,da jeg er redd han ikke skal få puste når han sover på magen. Han blir ofte urolig når jeg driver og snur på han,da det virker som han sover best på magen. Noen av deres som liker og Sove på magen,og lar dere dem sove i fred om de ligger på magen? Tenker kanskje de begynner å bli såpass store nå at det sikkert er trygt?
 
Samme her. Min sin liker seg også veldig godt på magen, og jeg ble til tider panisk i brgynnelsen. Tror jeg var inne å sjekka hvert 15 min. å snudde han visst han lå på magen. Nå lar jeg han ligge som han vil. Han snur seg uansett over på ryggen selv så er ikke så bekymra lenger. Rett etter han sovnet i sted lå han magen, nå ligger han på siden:) tror dem begynner å bli då stor nå at det går bra.
 
Lille gutt har sovet på magen lenge nå. Snakket med Hs da han begynte å snu seg å hun sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre. Vill han sove på magen så må han bare få lov til det. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Lillemann har også sovet på magen en stund. Snudde han de første gangene jeg merket det, men skjønte fort at det ikke var noe vits :p Så lenge de snur seg rundt selv, og er så store som de er nå, kan de trygt sove på magen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Lillemor her sover også på magen, hun begynte med det for 4-5 uker siden :)
Så lenge de kan snu seg selv frem å tilbake mens de sover så kan man bare la de sove slik de vil har jeg forstått. De går jo gjennom.masse søvnfaser akkurat som oss, å finner fort ut hva som er greit å ikke :)
Så her veksles det mellom å sove på siden, magen og innimellom på ryggen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nå er de blitt så store att det går helt fint å la de sove på magen. Og få lenge de snur seg selv er det helt greit. Leander har alt sovet på magen noen mnd.
 
Har også sovet på magen her i mange mnd. Han snur seg akkurat som han vil, fra mage til rygg og tilbake mange ganger iløpet av natta;-)
 
Men han klarer ikke å snu seg tilbake fra mage til rygg. Har det noe og si? Skal la han sove i fred i natt uten og snu han. Er vell bare jeg som blir i overkant bekymra
 
Sover stor sett på magen her og og har gjort det en stund:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min og sover som regel på magen.. snur eg han snur han seg rundt på magen igjen med en gang; ) liker det ikkje.. meeen what to do ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp