Sover minst 2t etter hver gang jeg har spist meg mett

En tråd i 'Juli 2020' startet av Lotta915, 13 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lotta915 Flørter med forumet

Jeg sliter med kvalme og oppkast, men i ny og ne får jeg i meg nok mat til å føle meg mett. Bare at etter det så må jeg bare sove og da sover jeg minst 2 timer uansett tid på døgnet.
    Flere som har det slik?

2. Herewegoagain Gift med forumet Julikulene 2020

Jeg tror alle mulige scenarioer vi opplever nå er "normale" :) bare nyt å kunne spise og sove hvis det greit sammen med hverdagen ellers.
    Her har jeg sovna et par ganger eller tre de siste ukene på rare tidspunkter :p

3. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Ja. Jeg sovner generelt hver gang jeg har anstrengt meg litt ... hKvalmen begynner å gi seg, men sliter fremdeles med matlysten, så jeg tror fordøyelse også blir anstrengende for kroppen.

4. Lotta915 Flørter med forumet

Det må jo være noe sånt, blir jo fortere trøtt uansett hva jeg gjør.

• Enig Enig x 1
  5. trd18 Betatt av forumet Junilykke2018

Å sove to timer etter å ha spist seg mett hørtes veldig deilig ut

• Enig Enig x 1
  6. Tiriltoppen Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Julikulene 2020

Sover to timer selvom jeg ikke har spist meg mett :hilarious: trøtthet er helt vanlig når man er gravid :)

7. Ekornmamma Ønsker oss en liten en Julikulene 2020

Sover gjerne 20 timer i døgnet for tiden om jeg har muligheten! Kjenner faktisk litt på at energien kommer tilbake, og det er så superdeilig!! :joyful:

8. Lotta915 Flørter med forumet

Det er bare ikke så deilig når jeg ikke har mulighet til å sove og er så trøtt at jeg nesten stuper. Kun fordi jeg har spist meg mett

Del denne siden