Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hører om mange som begynner så tidlig med det, men er det ikke tungtvindt med ammingen da? Mine ble ammet hver time i starten så det var helt umulig. Selv med tre timers mellomrom senere fikk jeg ikke det til 1t amming + 1t raping og skift+ 1t soving og rekker så vidt å skifte på meg før det starter på nytt igjen.Har sovet på eget rom fra dag 1
Vi merker ikke noe til det, han får flaske og har sovet hele natten fra han var 2-3 uker. Når han våkner for mat i 6 tiden må vi opp for å varme flasken uansett Hadde nok sovet med oss om vi kunne ammet som vil villeHører om mange som begynner så tidlig med det, men er det ikke tungtvindt med ammingen da? Mine ble ammet hver time i starten så det var helt umulig. Selv med tre timers mellomrom senere fikk jeg ikke det til 1t amming + 1t raping og skift+ 1t soving og rekker så vidt å skifte på meg før det starter på nytt igjen.
Hvordan har overgangen å ta dem fra deres rom og over til eget rom gått? Her skal nok lillegutt (7 mnd) på eget rom fra i kveld eller morgen tror jeg. Det ble malt på fredag. Så nå må bare møblene og slikt inn igjen så er det egentlig klart.
Egen seng har han sovet i fra fødsel. Så den delen blir ikke problem vertfall. Håper han får sove bedre på eget rom. Han våkner en del av oss for tiden. HVER kveld vi legger oss og også mange ganger bare fordi vi snur oss i sengen og slikt.
Høres ut som hos oss! Vi bare la han på eget rom en kveld, og der sover han fortsatt. Sover mye bedre virker det som! Han har tulla litt på natten i det siste, men prøver å være konsekvent og ikke ta han ut av rommet sitt på natten. Der må han være til det er morgen. Tar han selvfølgelig opp og trøster/ammer om han trenger det, men alltid inne på rommet hans. Kanskje litt tøft nå når det står på (i natt var han våken mellom 02.30-05.00), men tenker vi får igjen for det senere med at han ikke er vandt med å få komme inn på rommet vårt/sengs vår om natten