Sover lite

Lykke!

Forumet er livet
Sara våknet 0730 i dag stod opp kl 8 og spiste frokost vi var i butikken og kjøpte rundstykker til frokost kom hjem og la henne kl 0930 da sov hun i 10 min fikk bare kokt eggene så var hun våken igjen, også sov hun 10 min i vogna når vi var på kjøpesenteret i stad! kom hjem og hun spiste la hun for sove og nå har hun sovet i ca 30 min... Flere som sover så lite eller????

Blir sprø jeg! Sånn er det omtrent hver dag tror jeg kan telle på en hånd de få gangene hun har sovet lenge![:@]

Benjamin sover 90% av duppene sine i nøyaktig 40 min [&:] synes det er veldig lite jeg da, skjønner ikke hvorfor han våkner så raskt!!  Skikkelig irriterende.

Ja er det mulig[&:] rekker jo knapt å dusje før de våkner igjen!

Trodde babyer sov lenge om gangen jeg[:@] men ikke her i huset...

hhadde en periode her å at mariell nesten ikke sov noe på dagtid, begynte å legg ho i senga når ho skull dupp, å no kan ho ha dupper på opp til 2 timer...

ORIGINAL: Elisabeth:)

Sara våknet 0730 i dag stod opp kl 8 og spiste frokost vi var i butikken og kjøpte rundstykker til frokost kom hjem og la henne kl 0930 da sov hun i 10 min fikk bare kokt eggene så var hun våken igjen, også sov hun 10 min i vogna når vi var på kjøpesenteret i stad! kom hjem og hun spiste la hun for sove og nå har hun sovet i ca 30 min... Flere som sover så lite eller????

Blir sprø jeg! Sånn er det omtrent hver dag tror jeg kan telle på en hånd de få gangene hun har sovet lenge![:@]

Akkurst sånn er det her også[;)]

ORIGINAL: dite

ORIGINAL: Elisabeth:)

Akkurst sånn er det her også[;)]

Det er jo en trøst å høre at det ikke bare er mitt barn som sover lite men 50 min i løpet av en dag er jo ingenting da?
de er jo 4 mnd[&:]

Det hender jo at hun har sovet i 3 timer men det er ikke ofte hun gjør jeg skal sjekke i dag også hvor mye/lite hun sover[:D] i løpet av dagen[:D]

i går sov mariell 3 timer tilsammen på dagen, d endte me at ho va stuptrøtt kl 1830, da va d bare å bad ho å få i ho litt mat, å så rett i seng, vært litt urolig i natt,men sover enno...

etter at jeg begynnte å fylle ut døgnklokke hver dag seer jeg hvor lite Ben egentlig sover - ligger på 14-16 timer i døgnet totalt her [&:] er så lite syns jeg... det vil jo si at han er våken i opptil 10 timer i døgnet! ikke rart jeg er sliten...

Min er akkurat lik! Sover veldig lite på dagen. Men kan gjerne sove rundt 13 timer på natta. Og det er litt deilig. MEN far jo ikke gjort så mye på dagen da.....
Og han sover 14-15 timer i døgnet. Og det er ganske normalt for alderen, har jeg lest.

Er aldri mer enn 14-15 timer i døgnet her i huset heller.. Ser ikke ut til at han trenger mer heller. Er så blid og fornøyd atte.[:D]
Ca 3 av de er på dagtid.

Sto opp kl 10 i dag og Ben tok ikke luren sin før kl 15.. så lenge har han ikke holdt seg våken på dagtid før.
Men så sover han godt enda da.[:)]

Back
Topp