Lykke!
Forumet er livet
Sara våknet 0730 i dag stod opp kl 8 og spiste frokost vi var i butikken og kjøpte rundstykker til frokost kom hjem og la henne kl 0930 da sov hun i 10 min fikk bare kokt eggene så var hun våken igjen, også sov hun 10 min i vogna når vi var på kjøpesenteret i stad! kom hjem og hun spiste la hun for sove og nå har hun sovet i ca 30 min... Flere som sover så lite eller????
Blir sprø jeg! Sånn er det omtrent hver dag tror jeg kan telle på en hånd de få gangene hun har sovet lenge![:@]
Blir sprø jeg! Sånn er det omtrent hver dag tror jeg kan telle på en hånd de få gangene hun har sovet lenge![:@]