• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

sover kun ute

blessed

Betatt av forumet
flere som har barn som kun vil sove ute på dagtid? har prøvd å legge han i senga si men det  nytter ikke :/
i dag blåste det storm her,men ut måtte han :p innpakket fra topp til tå :)

Her også sover han kun i vogna ute. Når det blåser som verst, setter jeg han helt inntil husveggen, selvsagt med "ryggen" mot vinden. Men han sover SUPER godt ute i vinden, for sånn som det blåser om dagen så blir det naturlig vugging i vogna, siden vinden tar litt tak:)

ja, samme her. inntill for et par dager siden. han har ikke villet sove i senga på dagtid på noen måneder. så da har begge lurene vært ute i vogna. men nå de to siste dagene har han ikke villet sove i vogna, men falt i ro i senga... tror ikke han har likt at det har blåst sånn... vi bor på en topp, så det blåser storm og orkan her, så hagemøbler og potteplanter flyr veggemellom.. hehe..

så jeg syntes det var betryggende at han nå slo seg til ro i senga... men håper han vil ut i vogna igjen når det roer seg.. for da kan jeg bråke mer igjen her inne :)

Ja, her hjemme sover hun kun ute. Men det er tilnærmet barnemishandling, så hos svigers sover hun inne...

Adrian sover og kun ute, men no i det siste har det vært veldig stygt vær så da har han fått sovne på meg, så legger eg han i senga. 
men han sover mye bedre ute. så gleder meg til bedre vær:)

Her er det motsatt, hun vil bare sove inne. Er vi ute så hun må sove i vogna sovner hun sjelden, det blir bare bråk..

ja han sover også kjempe godt ute.. setter han i ly for vinden da :) men det som er kjedelig er når han er syk.. føler jeg ikke kan legge han ut da. men tar flere timer med strev for å få han til å sove inne :p

Back
Topp