Sover ikke på rygg

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Er det bare vår baby som ikke sover på rygg?
Legger henne alltid på rygg, men hun snur seg alltid på sia. Og jeg kan jo ikke sitte våken hele natta, for å følge me å snu henne tilbake :p
Husker eldstemann også var slik.

Sniker litt her:) jenta vår har lagt seg på magen når hun sover helt fra hun klarte å snu seg rundt, hun er nå 1år og 7mnd og sover hver eneste natt på magen, uten dyne. Uansett hvor mange ganger jeg snudde henne eller tok på henne dyna, gjorde hun det samme, så jeg ga opp etter en stund:p

Jenta mi har aldri sovet på rygg, hun nekter!;) Hun sover på siden, både i vognen og i babynestet.

Gutten vår sovner bare på siden og sover kun på siden i vognen på dagtid, men kan snu seg til rygg i løpet av natten. Våkner han må jeg legge han på siden igjen og så sover han videre(ofte på slutten av natten-mellom 5-7).

Tips er å rulle et helseteppe og ha ved magen hennes. På denne måten klarer hun ikke å legge seg på magen om det er det som bekymrer deg :) det gjør vi!

Gutten vår sovner bare på siden og sover kun på siden i vognen på dagtid, men kan snu seg til rygg i løpet av natten. Våkner han må jeg legge han på siden igjen og så sover han videre(ofte på slutten av natten-mellom 5-7).

Tips er å rulle et helseteppe og ha ved magen hennes. På denne måten klarer hun ikke å legge seg på magen om det er det som bekymrer deg :) det gjør vi!
Det gjør vi også, med teppet klarer han ikke det:) også sover han i babynest fortsatt så er ganske vanskelig å få snudd seg der uansett:)

La ett sammenrulla teppe foran henne tidligere, men nå snur hun seg på rygg for så å snu seg andre veien :p nå ligger hun jo ennå i kurven sin, og den er såpass knapp nå at hun ikke kan snu seg på magen. Hun kommer seg over på sia, men hun ligger oppå ett pelspledd som er litt rulla på sidene, akkurat som babyrede på en måte. Tror jeg skal prøve å gjøre det når hun må over i sprinkelsenga også.

Godt det ikke bare er min baby ;)

Back
Topp