Sover hele natten?

morfor2

Glad i forumet
Er det noen av deres småtroll som er begynt å sove hele natten?

Sondre pleier å sovne mlm 21.30 og 22.30 og sover da til ca 08.00, det er jo bare helt herlig[:D] Dette har han gjort i ca 2 uker nå, satser på at dette kommer til å vare.. [;)]

Hva med deres småtroll?

Nei, det har jeg enda tilgode. Lurer på om jeg i det hele tatt får en slik unge. Ingen på sambo sin side har hatt barn som har vært flinke til å sove, mens på min side derimot har de sovehjerte de lux!
Ben sover ca 5-6 timer nå, og så neste igjen 3-4 timer. Da er det nok og vi er lyyyys våken.[:)]

Har ikke skjedd her i gården heller.... Tuva sover alt fra 4 - 6 timer den første soveperioden. Deretter 2-3 timer. Da er hun noen ganger lys våken, eller så sovner hun kanskje en time til....

ORIGINAL: tingeling1

Har ikke skjedd her i gården heller.... Tuva sover alt fra 4 - 6 timer den første soveperioden. Deretter 2-3 timer. Da er hun noen ganger lys våken, eller så sovner hun kanskje en time til....

Alexander har det samme sovemønstret som Tuva. [:)] (Sov 6 timer i strekk i natt).

litt opp å ned me mariell, en kvel presterte ho å sovn kl 10 å sov helt t 10 dagen etter ,,, d va godt d. i går sovna ho halv 10, mat kl 6 å sov t halv 10 igjen.. ingenting å klag på her i gården nei...

ORIGINAL: tingeling1

ca slik her også[:)]

Tuva sover fra 3-6 timer...
som regel noe mellom det første økten på natta
fra 23 og utover..så litt mat å sove ca 3 timer..
så mat og sov litt til

hva regnes som å sove gjennom natten?kl 23-06 eller?vist 22-05 teller så har marielle sovet gjenom natten i natt[:D]å jeg la meg samtidig å ha fått ca 6 timers søvn i strekkså våknet hun pga litt luft kl 07 å slokna til 08.30[:D]

flinke jenta mi detkansje det er kiropratoren....[8|]

Her i hjemmmet sovner Emma som regel mellom 23 og 34, og så sover hun i 6 timer, deretter mat og sover hun 3 timer igjen för ny matrunde. Etter dette bruker hun å väre våken en times tid för hun sovner igjen.
..I natt har hun forresten stort sett sovet fra 20.00 til 10.30!!! Tror hun har värt våken 1 tim til sammen. Flinke go'jenta mi!!![:)]

Back
Topp