Sover du lur?

Svært sjelden. Da prøver jeg heller legge meg tidlig :)

Om muligheten byr seg, så gjør jeg det :D blir som oftest bare på helg, eller om hun er syk og er hjemme :-P Veldig deilig når man kan da :D
Samme her :)
Elsker å ta en 30-60 min på dagen, hvis jeg har hatt en dårlig natt/tidlig morgen.. Eller hvis jeg har skikkelig hodepine, som dessverre er flere ganger i uken..

Må det nådig tiden ;) varierer fra dag til dag

Om jeg har muligheten til det og er trøtt så tar jeg meg gjerne en lur! For meg ødelegger det ikke nattesøvnen på noen måte, bare en deilig bonus :-D

Nesten vær dag! Som regel sammen med lillegutt på 8 1/2 mnd, for da
Sover han 1,5-2 timer istedenfor 20-30 minutter :)

Mi sover også lengre om vi sover sammen.. For da kan jeg gi pupp når hun holder på å våkne så sover hun igjen.. I stedet for bare 30 min

Jeg elsker å sove, uansett når på døgnet. Dessverre er det dårlig med ordentlig søvn for tiden, og en lur på dagtid er det svært sjelden mulighet for. Men jeg kan jo drømme.. :)

Kun når jeg er syk, eller så sliten at jeg faktisk ikke greier å gjøre noe av det som ellers gjør at jeg ikke har tid til å sove blund ;p

Skulle gjerne ha gjort det enkelte dager, men dersom jeg sover på dagen vil jeg få store problemer på kvelden så det er dessverre ikke aktuelt

Nei, utenom når guttene var babyer er det kun når jeg er skikkelig syk.
Til vanlig får jeg ikke sove på kvelden om jeg sover på dagen.

Der og da er det veldig deilig, men her blir som regel kvelden og natten helt ødelagt om jeg tillater meg å sove :p

Tar meg ofte en lur sammen med guttungen ja. Enten ligger han inntil meg eller så ligger han i sin seng.

Ja, det hender seg at både pappen og jeg sover når mini har lurene sine.
Jeg våkner alltid når mini våkner om morgenen, men siden jeg tar han om nettene, står pappaen opp med ham (han er i permisjon, og jeg er sykemeldt pga skade etter bilulykke) og jeg får sove til jeg våkner igjen. :)

Som oftest ikke, men av og til :)

Nesten hver dag :D sover en av gangenenår lillebror sover. Han står opp kl 05.30 omtrent hver dag og da må jeg ha en hvil for å klare dagen. Jeg kommer meg ikke i seng før tidligst 23.00. Må ha litt tid på kvelden etter jentene er i seng også.

Back
Topp