Sover du lur?

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Jeg gjør det innimellom.. Nå ligge jeg sammen med babyen på 8,5 mnd da hun elsker å sove intill. Herlig.

Sover gjerne lur ellers og :p

Får jeg lurt babyen på ni mnd til å sove i senga på dagtid, så tar jeg meg en lur sammen med henne ;) Men oftest må vi ut på trilletur for dagduppene hennes...

Nei, det har jeg ikke tid til. Om det skjer så er jeg syk, har ikke ro i ræva til det ellers:p

Om muligheten byr seg, så gjør jeg det :D blir som oftest bare på helg, eller om hun er syk og er hjemme :-P Veldig deilig når man kan da :D

Nettopp våknet fra en. :P
Tar lur etter behov, som for eksempel i dag. Lillebror har sovet elendig i natt, ergo har det blitt lite søvn på meg, så jeg måtte bare sove litt nå for å kunne fungere.

Nei, vesla her sover ikke på dagtid så da blir det ikke søvn på meg heller :P

Føler at den lille tiden jeg har ro rundt meg når lille sover så må jeg. Gjøre andre ting :p spise, dusje og ikke minst nyte stillheten :)

Nesten vær dag! Som regel sammen med lillegutt på 8 1/2 mnd, for da
Sover han 1,5-2 timer istedenfor 20-30 minutter :)

Lørdag eller søndag sover jeg gjerne et par timer sammen med toåringen :-)

Innimellom ja. Men ikke med vilje som regel. Ligger på en sofa og plutselig våkner jeg etter ett par timer :o Skjer bare sånn helt plutselig :p

Ja. Har en sykdom som tapper energi ut av meg, så etter legens ordre SKAL jeg ha 2 dupper iløpet av dagen. Får som regel kun til 1. Må sitte da med noe i handa, så når det ramler på gulvet har jeg sovet nok. Så 15-20 min er nok.

Skulle ønske jeg kunne, men mini har bestemt seg for at det er slutt på dupp om dagen så da blir det ikke mulig for mor heller :P

Back
Topp