Sover du godt om nettene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Har du prøvd sånn smartklokke, som overvåker søvnen din? Hvordan er søvnkvaliteten din? Våkner du uthvilt og har sovet i 9 timer, eller må du opp flere ganger om natten og føler deg som et "vrak" på morgenen? :P

9 timer?? Må bli når man bor på gamlehjem det da. tror ikke jeg har sovet 9 timer på en natt siden jeg selv var barn.sikkert ikke da heller

9 nei
Målet er 8 og realiteten nærmere 7

Mine to siste netter, blir da noe søvn da og er ofte ganske uthvilt om ikke annet [emoji23]
Viste ikke at jeg sov såpass lite før jeg fikk aktivitetsklokka mi da, men men sove får jeg gjøre når jeg blir gammel [emoji6]
b2277c8d0bf3a5a07d1f738ef86d1914.jpg
e17733643eaa4cc962d1738e1d3fd574.jpg

I helgene kan jeg glatt sove i 10 timer.. men i ukedagene maks 6 timer.. er B menneske og er våken på kveldene.. trøtt som ei strømpe om morningen. Vrak

9 timer er altfor lenge for meg, 6-7 timer er passe og det får jeg hver natt. Hender jeg våkner også barna, men jeg sovner fort igjen og plages ikke med det. Sover som en Stein, så oftest er det pappaen som våkner om det er noe.

Får nok bra søvn de fleste netter. Jeg må ha minst 6 timer , ellers går jeg rundt med følsen av promille :p alt mellom 6-10 timer .

Fikk vel 9 timer i natt , ble litt sjokka. For jeg har en blære som det presses på og kvalme ....spent på om det forblir sånn nå

Sliter mest med å sovne ....snur meg en del ganger før jeg slokner p

Jeg har ikke sånn klokke, men gutten sov igjennom natten for første gang i sitt 20mnd gamle liv.
Så jeg har sovet som en unge!

Jeg får som regel mellom 6 og 7 timer, og der er passe for meg. Men de siste månedene har jeg sjelden fått mer enn 4-5 timer i snitt per natt. Gjennomsnittet for den siste uka nå var på 2,5 time. Jeg finner ikke gode liggestillinger og får vondt i korsryggen.

Rundt 6 timer, det er greit så lenge det er rimelig sammenhengende.

Vedlegg

• 9C8EE90B-726F-4EF3-AD22-421D79ED2144.png
    9C8EE90B-726F-4EF3-AD22-421D79ED2144.png
    488,4 KB · Visninger: 9
For tiden sover jeg faktisk godt!! Et underverk :p
Har vært plaget med noe som heter "forskjøvet søvnfaseforstyrrelse" før, men nå er jeg mye bedre.
Aldri overvåkt søvnen med klokke da, brukt skjema :)

Sover som regel ganske godt, og klokka sier som regel mellom
7-9 timer [emoji85] litt avbrudd som regel pga ammende baby da

Hvis jeg har sengen for meg selv sover jeg godt. Men har jeg en som snorker og beveger seg så våkner jeg lett.

Har både hatt applewatch og fitbit men det stemmer ikke helt. Mange ganger er jeg jo våken uten å bevege meg.

Sliter litt for tida, og jeg pleier som regel aldri å ha søvnproblemer :sorry: kommer meg i seng rundt kl 23, så våkner lillegutt rundt 02-03 for litt amming før han slokner igjen. Da har jeg begynt å få problemer med å sovne igjen. Som regel må jeg på do, så er jeg tørst og sulten, og blir sittende oppe litt. Før han starter dagen kl 06-07:)

I ukedagene blir det stort sett 6,5 - 7 timer søvn. Selv om jeg legger meg 21:30, og står opp 06:30... Er gravid, og våkner mye om natta. Sover dårlig for tiden. I helgene legger jeg meg rundt 1 time senere, men kan ligge i senga 2-3 timer lenger om morgenen. Det resulterer i rundt 8 timer søvn totalt. Optimalt skulle jeg nok hatt 8-9 timer, men nå for tiden blir det ikke sånn. Bruker fitbit.

Kikker på Netflix fra 19.00 til 23.00 :rolleyes:

Vrak hver morgen :wacky: er elendig dårlig på å legge fra meg telefon da jeg legger meg.. :dead:

Føler meg som en zombie hele dagen. Har ikke brukt klokla mi på en evighet, men skal jammen teste det ut nå for å se hva den sier... Har fitbit charge hr

Back
Topp