Sover du dårlig?

Sover skikkelig dårlig på natten, drømmer, våkner, tisser, sovner, drømmer, våkner osv.. Er SÅÅÅ trøtt om dagene at det er ikke til å holde ut, hverken hjemme eller på jobb :(

(sniker fra mars)

Jeg sover dårlig om natten. Jeg bruker lang tid på å sovne. Delvis fordi kvalmen er verst på kveldstid, men også fordi hjertet slår så fort (hvilepulsen har økt med nesten 20 bpm), og det føles som jeg er stresset og oppkavet.

Om dagen sliter jeg med å holde meg våken, så det er jo kjempefint... Må ha vekkerklokke på etter middag, for å sikre at jeg ikke sover mer enn 10 min og dermed ødelegger nattesøvnen enda mer.

Sånn er det ber også; altså at kvalmen og pulsen øker på utover kvelden. Ordentlig ubehagelig.. Men heldigvis sovner jeg raskt på kvelden. Kvaliteten på søvnen varierer derimot veldig. Noen netter ligger jeg lys våken et par timer, andre netter sover jeg godt (spesielt om jeg har tatt kvalmestillende). Likevel må jeg alltid sove minst én gang i løpet av dagen, mye for å slippe unna kvalmen..

sovner veldig raskt.. er så trøtt.. men er oppe to ganger for å tisse og kjenner at jeg er veldig trøtt om morran... i dag måtte jeg opp "tidlig" - gubben vekte meg 730... men orka ikke karre meg ut av senga før 8... Har heldigvis en unge som sover lilke godt om morran som meg.. og eldste ordner seg selv før skolen :bag:

Søvn blir bare verre! I natt våknet jeg når samboer la seg rundt 01, og fikk ikke sove før jeg måtte opp på jobb 0550:eek: Er jo så trøtt hele dagen og sovnet veldig fort på kvelden, men hjelper lite når jeg får null søvn resten av natta ...

Sovner lett, men har veldig vondt i korsryggen. Irriterende med sånne plager allerede, det kom ikke før mot slutten sist.

Søvn blir bare verre! I natt våknet jeg når samboer la seg rundt 01, og fikk ikke sove før jeg måtte opp på jobb 0550:eek: Er jo så trøtt hele dagen og sovnet veldig fort på kvelden, men hjelper lite når jeg får null søvn resten av natta ...

Akkurat samme skjedde her også i natt [emoji15] sovna rundt 05:30 og kunne sove til 08:30 heldigvis [emoji849]

Ja jeg sover kjempelett og våkner av alt. Må også på do flere ganger om natta, samt har en 11 måneder gammel datter som bruker å våkne i løpet av natten og skal sove sammen med oss. Samboer sover tungt.

Jeg sover tungt, og sovner nesten med en gang jeg legger hodet på puten. Men våkner 3-5 ganger hver natt fordi jeg må tisse. Tidligere sov jeg 5-6 timer hver natt, og trengte ikke mer. Nå sover jeg 8-10 og er konstant trett og sliten..

Back
Topp