Sover dere?

skattnrtre

Blir kjent med forumet
Sover dere på magen foreløpig eller er det noen som føler det er ubehagelig alt ?

er ikke magen lenger her, selv om jeg hadde et par uker hvor det kjentes som å ligge på en sitron. Det gikk over og nå er puppene så ømme og  harde at jeg kan ikke ligge på magen likevell

Æ søv på magen :) Sist svangerskap sov æ på magen t æ va 7,5 mnd på vei,da bynnt magen å bli for stor :)

Ja. Jeg sov på magen mesteparten av første svangerskap også. Ikke noe problem.

Sover aldri på magen i utgangspunktet ;)

Klarer å sove halvveis på magen.. men er litt småubehagelig :P så er nok ikke så lenge til det blir slutt på det.

Sover aldri på magen men jeg kunne fint ha gjort det om jeg hadde villet

TeaCup skrev:
Sover aldri på magen men jeg kunne fint ha gjort det om jeg hadde villet

sign

Jeg sover sjeldent på magen. Men går fint enda, bortsett fra et par ganger da jeg rett og slett bare blir uvel.

Sover alltid på magen og då sove eg sååå godt :p hehe
Så grue meg t d ikkje går.. men nyte d så lenge som muligt =))

Jeg sover på magen fortsatt. Tidligere sv.skap har brystene vært så vonde at det har vært ubehagelig. Nå er de bare litt, så det går fint.

sover på magen til tider, men liker best å sove på siden. og nå som jeg har den spesielle puten min så sover jeg på siden hele natten...

Jeg sover på magen, gravid eller ei. Går så fint atte.

Sover alltid på magen! Så gruer meg til den dagen kommer at jeg ikke lengre kan det

Vanligvis elsker jeg å ligge på magen, men nå synes jeg det begynner å bli ubehagelig.

CasiopeiA skrev:
Jeg sover alltid på magen!! Gruer meg til jeg ikke klarer det lenger

samme her. favoritt sove stilling!

Sover på magen hele tiden. Ikke noe problem ENDA

Pleier ikke å sove på magen, men det er ikke noe problem om jeg gjør det, kjenner ingenting.

Back
Topp