sover dere mye?

Tinamor 86

Glad i forumet
bare lurer jeg, for jeg kan sove 14timer istrekk uten at det gjør noe.
sambo spurte akkurat om det er normalt, så tenkte å høre med dere.

Jah! Jeg har blitt en skikkelig soveperson i det siste! Kjæresten min som sover masse selv er overlykkelig. Ingen som vekker han tidlig lenger. [;)] 
Før klarte jeg meg med 6 timer søvn, nå kan jeg sove en liten evighet, hehe[:)]

Har jeg ikke sovet 10 timer er jeg helt ødelagt.
I går sov jeg 10 timer på natten, var en tur hos legen, kom hjem og sov tre timer til...
Uten 10 timer sliter jeg ENDA mer med kvalme, besvimelser, slapphet osv.
Urk.

Jeg sover ikke så mange timene i strekk, men jeg må sove på dagen, minst en time. Helst to fordelt på to økter. Klarer liskom bare å være våken og samtidig opplagt en fem timer av gangen.

skulle gjerne sovet masse kjennes det ut som,men sover og våkner om hverandre hele natta[:(]er veldig mye trøtt og VIL sove,men det skal jeg tydeligvis ikke få lov til

jeg sover kjempemasse! må nå ha minst 9 timer om natta, pluss at jeg sover om dagen som oftest..Føler meg som han i reklamen fra Ikea ("og her kan jeg sove litt!)" I år sovna jeg faktisk på GULVET! av alle steder da... Det er plagsomt og jeg håper det snart går over!! :-)

er kjempe trøtt jeg, men så lenge jeg holder meg i aktivitet så går det greit, hviler middag hver dag, så da blir det en lur på 1 time til 1,5 time, har faktisk hvilt middag i 2 timer og jeg! hihi!
men legger meg halv 11 og står opp halv 7! men me middagshvilen jeg har så går det greit!

hadde jeg ikke prioritert litt søv innimellom så hadde eg gått på veggen og knokke sammen tror eg! [:D] hihi!

KJEMPE VIKTIG Å SOVE LITT! [:D] det er en prioritet hos meg!

Back
Topp