Sover dere med smykker?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
Ja, gjør som regel det. Tar av meg store smykker og store øredobber, men ikke ringer og halskjede;)

Sover med ring, men ikke noe annet :)

Sover med halsskjede, men burde kanskje ikke gjøre det , for jeg har begynt å reagere. Øredobber kan jeg ikke sove med hvis ikke jeg vil våkne opp med tidenes eksem rundt øra ( uansett om det er allergivennlig). Ringer bruker jeg nesten aldri, og heller ikke armbånd.

Sover med halskjede og forlovelsesringen:):D

Jeg sover med halskjede og håper å sove med en ring på fingeren også en dag :)

Jeg hovner heldigvis ikke opp om natten, så her er ringene på 24/7, kjede også, om det er tynt da selvsagt, men ALDRI øredobber, de stikker jeg inn i tinningen :p

da må du ha litt rare ører eller ganske laaaang øreflipp for å stikke deg selv i tinningen?? hihihihihihihi

jeg sover med kjede øredobber tar jeg av vis jeg husker.

ja, sover med ring og smykke. bare smykke med tynnt kjede da. og giftering, passet på å kjøpe giftering som var avrundet eller hva det heter, så kjenner ikke at jeg har den på.

da må du ha litt rare ører eller ganske laaaang øreflipp for å stikke deg selv i tinningen?? hihihihihihihi

jeg sover med kjede øredobber tar jeg av vis jeg husker.
haha ja det er jo sant! Bak øret på vei inn i hjernen, kjennes det ut som ;)

Spørs litt på åssen smykker det er.
Gullringen min sover jeg ikke med men gifteringen min sover jeg med

Sover ikke med smykker på. Kun forlovelsesring da jeg var forlovet :P

Sover med ring, noen ganger halssmykke, men aldri ørepynt eller armbånd..

Sover ikke med øredobber, det er så ubehagelig.

Sover med gifteringen (mammas giftering, pappa er død) og et tynt sølvarmbånd. Tar aldri av noen av delene. :)

Bare gifteringen. De første par dagene tok vi dem av oss når vi la oss, men så begynte vi å beholde dem, og har knapt tatt den av meg siden. Det har jeg ikke problemer med. Men smykker og øredobber tar jeg av, ja. andre ringer og armbånd også, om jeg skulle ha på det.

Akuratt nå er jeg ganske hoven i fingre, så gifteringen henger rundt halsen min. Men pleier å ha den på.

Back
Topp