Sover dere med smykker?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
S

Snorkfrøken

Guest
Jeg bruker jo nå ring og det har jeg ikke gjort mange ganger i livet. Hver natt har jeg våknet sv at jeg har så vondt i fingeren min og fingeren har da hovnet skikkelig opp og jeg får røsket av meg ringen til slutt. Så nå tar jeg av meg ringen hver natt..
Sover dere med smykker? Går det bra?

Jeg hovner heldigvis ikke opp om natten, så her er ringene på 24/7, kjede også, om det er tynt da selvsagt, men ALDRI øredobber, de stikker jeg inn i tinningen :P

Sover med alle smykker. Kjede, ring og øredobber. Men er det store øredobber eller sånne som henger, tar jeg de av.

Sover med et smykke som jeg bruker hele tiden, glemmer at jeg har det på :)

Ja gjort det mange ganger, både armbånd, kjede og ringer.

Så heldig dere er som kan det da! Her må alt av tydeligvis! Og hver morgen så blir det glemt :p

Har 4 hvittgullringer jeg sover med (1 er forlovelsesring), de er alle en del av meg:) og ett smykke.

Sover med ringer og smykke rundt halsen, men tar de alltid av når eg skal dusje - både pga varmen som gjør at hendene hovner opp og for å ikke ødelegge de...
Eg har nå siden eg er gravid ikke ring på fingeren, men har festen den i et smykke i stedenfor ;)
Kanskje det er at du blir varm som gjør at hendene dine hovner opp?

Sover med ringer og smykke rundt halsen, men tar de alltid av når eg skal dusje - både pga varmen som gjør at hendene hovner opp og for å ikke ødelegge de...
Eg har nå siden eg er gravid ikke ring på fingeren, men har festen den i et smykke i stedenfor ;)
Kanskje det er at du blir varm som gjør at hendene dine hovner opp?

Jeg vet ikke, men synes ikke selv det er varmt da :) Hihi
Jeg har litt problemer med leddene mine, og fingrene mine er ubrukelig om natten. Så mulig det er flere ting i kombinasjon. Dumt er det iallefall, for jeg går ofte uten forlovelsesringen min om dagen :)

Sover med giftering, forlovelsesring og alliansering. Ofte med kjede og. En sjelden gang med øredobber hvis de er ganske små.

Sover med ringer(to jeg aldri tar av), ett smykke (ganske lite med tynt kjede som jeg alltid går med) og øredobber (har 4 hull i ørene, to av dem ha alltid slike små "diamant" øredobber i, og de tar jeg aldri av.

Sover som regel med gifteringen på:-)

Back
Topp