Sover dere med bh? Hvilken type?

Syns det er så utrolig herlig å få den av om kvelden, at å sove med den hadde jeg nok aldri orket. Vet en venninne sov med sportsbh :)

Nei, det har jeg aldri gjort. Sov derimot med sports-bh de gangene puppene var grusomt ømme.

Helt klart uten!

sover kun med bh når jeg ammer, og da kun for å unngå melk over alt x) men ellers er det best for brystene at man sover uten :) og for meg mest behagelig :)

Sover med sportsbh (Pierre Robert) når de er ekstra vonde, ellers ikke. Bruker sportsbh ellers og, alt annet er vondt :eek::wacky:

Sover uten, men så har jeg ikke så store pupper fra før av.. Gått mye uten bh dette svangerskapet faktisk, men det er fordi jeg er sykemeldt.. Syns egentlig det er veldig behagelig med bh, men nå er det bare ubehagelig :p

Sover uten :)

UTEN! Vrengee den av meg så fort jeg har mulighet ;) ikke har jeg fått noe større pupper heller, å ikke er de ømme..

Jeg sover uten men jeg sover med en ekstra myk pute som jeg "hviler" puppene på pluss at den fungere som en beskyttelse mot en samboer som sover veldig urolig ;) . Eneste måten jeg får sove på. Den siste uka har jeg våknet to ganger av at puppene gjør ekstremt vondt.

Back
Topp