Sover dere godt?

Utrolig86

Betatt av forumet
Det gjør ikke jeg!!

Er 8+1 i dag. De siste nettene har jeg sovet så utrolig dårlig. Sånne netter hvor man føler at man ikke har sovet noe! I natt ble jeg så frustrert at jeg sikkert gråt i 1 time!! #hormonkaos

Stakkars smabo- han blir jo fortvila på mine vegne...

Andre som sliter med søvn? Kan deg være hormonforandringenene rett og slett ?

Sover tålelig greit, men våkner veldig tidlig, akkurat som sist. Kan våkne Kl 0430 og være lys våken selv om jeg la meg klokka 00.00. Og blir jo da kjempetrøtt på dagtid ;)

Sover greit. Våkner flere ganger om natta, og veldig tidlig om morningen.

Jeg sover men veldig lett/dårlig. Våkner ofte og står opp mye tidligere enn vanlig. Har en sånn soveapp. Der ligger jeg ofte på mellom 75-90% på søvnkvalitet. Nå har dette halvert seg :( Håper det blir bedre etterhvert :)

Varierer veldig. Sov godt i natt, men natten før der sov jeg kanskje to timer. Og det er ikke mye når jeg skal på jobb kl 7.30:/ regner ikke akkurat med at det blir bedre heller:P

Sover godt heldigvis :) sov godt sist jeg fikk gutt, og sov dårlig da jeg var gravid med jenten min.

Sover godt.. Sist sleit jeg de siste 2 mnd og fant ikke god stilling. Gruer meg :/

Jeg sov dårlig i starten.. Før jeg tok test.. Da våknet jeg hver natt i 03 tiden, lys våken.. Så sovnet jeg igjen etter noen timer.. Dødstrøtt dagen lang!:p Nå sover jeg greitt, er så trøtt så legger meg som regel i 2130 tiden:p haha.. Og kan gjerne sove til 11 dagen etterpå.. (Jobber natt så har mye fri)

Elendig! Får ikke forklart det helt heller. Er liksom trøtt hele dagen, men får ikke hvilt mer enn så 50% om jeg prøver å hvile på dagen. Er liksom urolig I kroppen. Samme når jeg legger meg til kvelden. Føler jeg sover våken (?) og våkner tidlig, uten å få sove I gjen, og er så sliten! Hadde jeg bare visst at jeg sov godt om natten, så skulle jeg tålt å være sliten, men det er slitsomt med disse nettene..

Det skal sies at det er fjerde svangerskap, og dette er helt nytt for meg. Man er visst aldri utlærd I overraskelser fra gravidkroppen :p

Sover dårlig kun fordi jeg må opp å tisse ørti ganger iløpet av natta. Men er så ufattelig trøtt at når jeg sover så sover jeg bra, hadde det bare ikke vært tisseturene da...

Sover veldig godt, men d har jeg alltid gjort. Håper det snur og at du klarer å få gode netter med god søvn snart! Husker jeg var våken fra kl 4-6 på morningen i slutten av forrige graviditet, sikkert pga hormoner.

Ja, men nyter det så lenge det varer, for det varte ikke lenge sist :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover helt ok.. kan ha noe med at 3 åringen har vært syk og sovet i seng med meg, så smittet meg. Men våkner sånn 07.30 å får ikke sove igjen.. surt!! :b

Sover dårlig.våkner mange ganger iløpet av natten og føler meg ikke uthvilt når jeg våkner.

Sover litt lett og våkner tidlig. Men ingen problemer med å sovne på kvelden akkurat ;)

Jeg tror jeg kunne sovet hele dagen! Er så trøtt gjennom hele dagen. Må virkelig ta meg selv i å ikke sove hele dagen når jeg har fri.

Back
Topp