Sover dere godt?

I mitt tilfelle er det sånn at jeg legger meg tidlig om kvelden og våkner opp til følelsen av ikke ha sovet i det hele tatt. Flere som har det sånn?

Jo takk O-o
Æ e fææærdi hehe :p
Føles som æ ikke har sovet på flere uka :/
 
Er trøtt og sliten jeg og :) Og sover som en baby på nettene, med unntak av tissepause på natta allerede...
 
Sover dårlig, drømmer noe helt sinnsykt og våkner 2-3 ganger om natta... :(
 
drømmer mye om nettene, og våkner opp til fler ganger. Slitsomt, føler jeg aldri har fått sovet ut :( Men, blir vel bedre snart..
 
Våkner flere ganger i løpet av natten. Sover dårlig og er konstant trøtt..
 
jeg har også begynt med å måtte på do på natta allerede :eek: syntes det var tidlig... ellers våkner jeg ganske ofte, så føler meg ikke uthvilt... pluss at guttungen enda er en del våken på natta innimellom.. han er 2,5 år.
 
Jeg sover ganske bra, men fortsatt mye trøtt..
 
Sover dårligere. De siste to nettene har jeg også vært oppe å tisset og da har det vært veldig vanskelig å sovne igjen.
 
Sovner aaaltfor tidlig og våkner før seks.. Blææ og våkner ett par ganger pga tissetrengt.
 
Legger meg tidlig, drømmer masse, oppe og tisser en gang, og stuuuup trøtt når jeg står opp :p
Føles som man har hatt hundre våkennetter :eek:
 
Kjenner meg så igjen, drømmer masse og føler meg som en tygd kjøttkake når jeg våkner. Nesten så blæra driver ap med hodet. Endelig har fått kommet i sånn passe søvn så hyler blæra, kom deg på dooooo! Også før jeg får kommet inn i god søvn ringer den grusomme vekkerklokka som en ulende krampe i ørene:) Ble litt sutring detta da.....
 
Jeg sover ikke godt i det hele tatt.. I natt sov jeg med ei pute mellom bena å da hjalp det litt..
men klarer stadig ikke å finne en behagelig stilling :p
 
Sover også dårlig. Våkner hver natt av at jeg må tisse. Har mareritt hele tiden! Slitsomt.... Gleder meg til disse 9 mnd er over og jeg får premien min:)
 
Våkner grytidlig trøtt og sliten, og har de merkeligste, og ofte vonde drømmer.
 
Er også stuuupptrøtt på kvelden, begynner nedtellingen til leggetid allerede i 19 tiden... Prøver å få lagt meg før 10, men kunne gjerne sovet lenger når klokken plinger klokken 6....
 
Sover kjempe dårlig! Verker i bekkenet i alle stillinger!! Og på toppen er ungene begynt å komme inn om natten!
 
Back
Topp