Sover dere godt?

Foxy84

Gift med forumet
Jeg begynner å kjenne at jeg ikke får sove like godt lenger.
Jeg prøver å ligge på siden(som jeg føler er beste)men ikke alltid det er like godt, pluss at prinsen min liker ikke at mamma ligger på siden, da trener han på kickboksing og dansing samtidig hehe. Merker dette hvis jeg våkner på kvelden.

Men jeg føler at madrassen begynner å bli for myk, synker liksom nedi hehe...

Prøver med pute mellom beina, men de passer liksom ikke til senga, føler at alt blir for stort.

Hvordan sover dere om kvelden?

Har ingen problemer med sovestilling ennå iom at magen ikke er så stor. Kan fortsatt sove på magen om jeg vil det. Sliter en del med halsbrann og doløping da, men foreløbig går det greit. Slet så mye med det på slutten sist at jeg nesten ikke sov de siste 1,5 mnd før snuppa kom. Meen foreløbig sover jeg altså greit;)

Det finnes jo sånne spesielle gravid"puter" som går mellom bena, rundt magen og  under hodet eller noe sånt om en sliter veldig. Kanskje verdt et forsøk?

Jeg sover egentlig ganske godt ,er et par ganger oppe om natten for å gå på do men ellers går det greit.Har en pute under beina,så de ligger litt høyt oppe,,å det er ganske deilig.
jeg ligger bare på ryggen,for litt små vondt når jeg ligger på sidene for lenge.men hørt at det er ikke bra å ligge på magen ? hmm men kanskje det var feil.hehe

så lenge det ikke er vondt så gjør det sikkert ikke noe å ligge på magen.. men ganske utrolig at man kan sove på magen uten at det er vondt når man er så langt på vei..

jeg sover også dårlig.. men det er først og fremst fordi jeg drømmer helt syke drømmer for tiden..... (sikkert fordi jeg ikke sover så tungt) ond sirkel... 

også fordi snuppa mi på tre år kommer snikende i løpet av natten og sparker og styrer... blææ

Det er helt ufarlig å sove på magen ja:)

Sover som normalt jeg. Var litt plaget med dogåing en periode, men nå går det greit enn så lenge. Må ha en pute mellom beina av og til, men ellers merker jeg svært lite til graviditeten. Koser meg for tiden, for det skal nok litt til for at det skal holde seg slik helt ut ^^

Jeg sover også dårligere. Sover helst på siden, men hvis jeg ligger meg på venstre siden så blir ikke snuppa fornøyd og sparker som bare det ;-) Sover mer på ryggen nå, våkner ofte i den stillingen. Skal vist ikke være så bra har jeg hørt, men blir ikke dårlig av det og gjør det av meg selv i søvne... Ellers sover jeg lettere enn ellers og våkner tidlig og må på do. Da våkner snuppa også og har den mest aktive perioden i døgnet. Så er vell bare å forberede seg på en morgenfulg

Sover ikke så veldig godt. Eller det vil si, når jeg først har sovnet går det greit, men våkner fordi jeg må tisse, og hvis sambo snorker høyt.hehe

Jeg sover ikke spesielt godt... Våkner av at det er ubehagelig og det begynner å bli vanskelig å snu seg til andre siden, har nestenkramper i leggene og må strekke ut, halsbrann som kommer og går, så er det noen dobesøk i løpet av natta og så kommer gullgutt på 2 1/2 inn og sover i midten av senga med armer og bein til alle kanter, hehe.
Jeg sover gjerne en dupp på dagen/ettermiddagen da, så det hjelper jo :)

jeg har nå funnet fram dyne nr.2 og sambo haaater det for da blir han liggende på kanten av sengen, men han er fortsatt den som sover best! 

MÅ ha en dyne nr.2 for å alltid ha en dyne mellom beina og noenganger på den gå under hodet også for å få et ekstra løft så ikke halsbrannen blir så voldsom :/ så alt i alt sover jeg dåååårlig :((

Jeg sliter veldig. Får ikke til å ligge på ryggen, da får jeg ikke puste. bekken protesterer på når jeg ligger på siden... på følelsen at jeg er veldig klar for å få ut denne babyen etterhvert :) sånn.. da har jeg fått bort skriveleif håper jeg.

Merker at jeg sover utrolig lett for tiden, våkner av ingenting og det tar en stund før jeg sovner igjen. Ligger på ve.side med det ene benet trukket langt opp liksom ("stabiltsideleie" hehe). Men skal få meg en ekstra dyne for å legge mellom bena

Jeg sov dårlig. våknet ofte om natten. er i utgangspunktet ganske urolig om natten pluss litt ekstra graviditetsplager :p
Kjøpte meg gravid/ammepute. den er helt genial. sover helt fantastisk for tiden! :) Er litt dyr men er jo pluss at den kan brukes som ammepute senere!
Anbefales for de som ikke får sove.

Legger med link til siden deres men de selger den på bambina også. kjøpte den på tilbud der :)

http://www.dreamgenii.no/?page_id=45

Sover dårlig nå. Våkner flere ganger om natta pga, smerter og ikke minst halsbrann. Sjelden jeg må på do om natta så jeg slipper iallefall å gå ut av senga.

Tar meg en dupp på dagtid når jeg har behov for det :)

Hihi... Det der er et kapittel for seg:)) føler meg som en strandet hval når jeg forsøker å snu meg.. Jeg har også ekstra dyne/ puter som jeg rigger meg til med (skal visstnok være fantastisk for slitne bekken). Halvveis i natten våkner jeg av at jeg har tullet meg inni ekstradyna og halvveis under putene.. Og, hvalen har store problemer med å snu seg når den ikke har noen tilgjengelige kroppsdeler til å hjelpe seg med.. Nei!!! Jeg sover til min store fortvilelse IKKE godt!!!

Føyer meg i rekken til mange her ser jeg...
Kan vel ikke si at det er så mye kvalitet over søvnen for tiden.. våkner flere ganger per natt av forskjellige årsaker..halsbrann og tungpust/tett nese har preget nettene i det siste. I tillegg drømmer jeg vonde eller svært rare drømmer. Slik var jeg sist også. Håper det blir som sist,at jeg får en sovedukke. Søvnkvaliteten bedret seg betraktelig når bebisen var ute :)

Nei, apsolutt ikke.. Er slitsomt til tusen, både med halsbrann, smerter i korsrygg og ømmer ribben ettet at de begge har byttet på å sparke på de...

Back
Topp