Sover de hele natten??

Emilie og mamman

Elsker forumet
Sover ders gull hele natten?!?! evt hvordan fikk dere de til å sove hele natten???

Her sliter vi veldig, og føler vi har prøvd det meste uten hell..

Nei hun gjør ikke det desverre. [&o] Hun har jo disse øreproblemene som gjør at hun våkner opp en del og da er det bare pupp og kos som hjelper. Men hun sovner fort igjen da.

Kan desverre ikke gi så mye råd! Vi har bare vært heldige, att småttn har funnet ut av det selv....[:)]

ORIGINAL: VL

Kan desverre ikke gi så mye råd! Vi har bare vært heldige, att småttn har funnet ut av det selv....[:)]

Så heldid dere er... her har vi flere våken perioder, hvor ingen ting hjelper hun bare ligger i senga og turner og prater med seg selv.. kan holde på fra 30min til flere timer...

hmm, kan desverre ikke hjelpe...Har 2 barn, og tror jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger vi har hatt "våken-natt"..Begge startet tidlig med å sove hele natta[:)]

Nei! Her er vi oppe 3-4 ganger[&:] Helt til han var rundt 6-7 mnd var vi bare opp 1-2 ganger. Nå har alt blitt helt kaos. Håper det snur seg igjen snart. Kommer til å gå på veggen om har fortsatt driver sånn når jeg begynner å jobbe 100% om 1.mnd

ORIGINAL: Vero87

Nei! Her er vi oppe 3-4 ganger[&:] Helt til han var rundt 6-7 mnd var vi bare opp 1-2 ganger. Nå har alt blitt helt kaos. Håper det snur seg igjen snart. Kommer til å gå på veggen om har fortsatt driver sånn når jeg begynner å jobbe 100% om 1.mnd

Usj føler med deg.. har det sånn vi også.. bare vi gikk fra å sove hele natten frem til hun var 4mnd også har hun begynt å våkne.. først bare noen ganger, holdt med å gi henne smokken.. men nå føler jeg at ingen ting hjelper...

hun våkner en gang i løpet av natten.. enten i tolvtiden når jeg legger meg eller i fire-femtiden på morgenen.. da får hun mme og sover videre til kl 7

prøver å venne henne av nattmåltidet ved å få i henne mer iløpet av dagen og heller gi henne smokken når hun våkner.. eneste er at jeg må skifte bleie på henne og etter det er hun som regel lys våken og ligger å prater.. hvis jeg gir henne mme sovner hun fortere.. så vanskelig å kutte ut nattmaten da[:)]

Lillegutt her legger seg 19-19:30 og sover til 5-6 tiden så han sover vel egentlig
hele natten, men han får en flaske med melk og sover til ca 8-9 igjen så jeg er ganske fornøyd med det [:)]

trykket ja jeg, han sover fra 7-5 får mat å sover til 7-8...

jeg kaller fra 7-5 hele natten jeg men gjerne noen som ikke er enige i det:P

men et tips, eller det som gjor at vår gutt slutta å spise på natten var at vi rett å slett la han i andre enden av senga... haha aner ikke hvorfor det skulle hjelpe, men nå ligger han med beina under himmelen.. så ble det plutselig slutt på nattmatinga ;)

ORIGINAL: liamsmamma

Lillegutt her legger seg 19-19:30 og sover til 5-6 tiden så han sover vel egentlig
hele natten, men han får en flaske med melk og sover til ca 8-9 igjen så jeg er ganske fornøyd med det [:)]

Akkurat slik er det her også. Deilig.[:)] Har dessverre ingen råd til hvordan få de til å sove hele natten, her har han regulert seg selv.

Våkner 2-3 ganger for pupp. Har ikke orka den kampen med å avvenne enda. De gangene han ikke sovner etter mating så havner han oppi senga med oss. [8D]

Jepp. Avvente seg selv fra det ene måltidet for et par måneder siden da han fikk mere grøt på kvelden. Har ellers ingen tips da han alltid har vært en drøm på natta. Kun våknet for å spise og sovnet igjen med en gang etterpå.

Sover fra klokka 19 til 8-9 neste dag.

Sover fra 18.30-19 til 7-7.30 om morgenen igjen uten mat[:)]

En sjelden gang våkner han kanskje mellom 4 og 6 en gang, men da gir jeg han bare litt vann og tutten.

Her sover han endeli rundt...
Med han første fant han det bare ut men Erlend hadde vi avenning netter på... to netter hvor min mann gikk inn og ga vann.. han var kjempe fornermet men etter de to netten har han sovet rundt vokner kun dersom han har besjet eller noe sånt...
Fikk beskjed av hs å bare ta avennings netter nå... for jeg så forferdeli sliten ut...
Lykke til, det er en kamp og en tøff perjode men det er heldivis for det beste[;)]

endelig ka jeg si jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hi hi hi, men har bar vart i 4 dager alså men i de 4 dagene å har vi lagt kl 19 og da sover han til kl 8 om morgenen[:D][:D] men våkner en del ganger for smokken da he he

Off, orker ikke utdype en gang, men det er et hat[&o]
Er så super lei og sliten, får noen timer med søvn om natta thats it:(

ORIGINAL: bennylure

samme som her det... ingen ting som hjelper, ikke skal hun ha mat, ikke hjelper det med smokk, ikke hjelper det  med smokk.. Holder på å gå på veggen her... hun er bare lys våken...

NEI!!! overhodet ikke.. her er vi våken ØRTEN hganger om natten, skriker eller ikke skriker, men våkner uansett.. vi har prøvd ALT, så nå har vi endelig fått litt medisiner som skal hjelpe han å finne døgnrytmen.. Han hadde ikke sovet en HEL natt til nå, før han fikk medisiner.. da sov han 10 timer en natt, men det ble med den.. Nå er jeg inne alt fra 3-30 ganger i løpet av natten.. puh..[&:]

ORIGINAL: aina_josefine

ORIGINAL: bennylure

samme som her det... ingen ting som hjelper, ikke skal hun ha mat, ikke hjelper det med smokk, ikke hjelper det  med smokk.. Holder på å gå på veggen her... hun er bare lys våken...

sover hun masse på dagen da? vi hadde en periode da Mikael var mindre, rundt 5mnd kanskje. da hadde han våken periode på natten der han kun var lys våken. lå å bablet og ropet og sånn...ganske så frustrerende[&:] han fant heldigvis ut av seg selv at han skulle sove hele natten. Eller vi tror kanskje at det hjalp på at han begynte å sove på eget rom da. sover di si på eget rom?

Back
Topp