Sover de hele natta?

Ingrid har faktisk fått en tann som er enten hjørnetann eller første jeksel. Nede. Sidefortenner har hun ikke fått hverken oppe eller nede, de går jeg og venter på. Men trolig første jeksel nede ja...

Hjørnetann kommer jo vanligvis etter jeksel. Så trolig jeksel. Bare altså at sidefortenner normalt kommet først
 
Ja.. Sidefortenner kommer gjerne før jeksler. Det gjorde de ikke her, men de har begynt å komme opp nå.. Litt etter jekslene. Så litt utenfor normalen, men litt innenfor også.. Så lenge de kommer, si ;)
 
Sover stort sett alltid fra hun legger seg i 19-tiden til hun starter dagen rundt 6-6.30 tiden. Det hender at vi hører henne på natta, men gråter ikke, så går ikke inn og hun sovner som regel igjen i løpet av kort tid. Det er vel flere mnd siden vi måtte inn til henne på natta. Deilig :)
 
Ingrid har faktisk fått en tann som er enten hjørnetann eller første jeksel. Nede. Sidefortenner har hun ikke fått hverken oppe eller nede, de går jeg og venter på. Men trolig første jeksel nede ja...

Hjørnetann kommer jo vanligvis etter jeksel. Så trolig jeksel. Bare altså at sidefortenner normalt kommet først

Er det normalt altså? Alida har 12 tenner nå. 4 oppe og 4 nede i front liksom, også mellomrom før jekslene... stusset litt over det jeg, men da er det altså normalt?
 
Ja. Det er normalt at første jeksel kommet før hjørnetann.

Det er ikke helt like normalt at de kommer før side-fortann da så mi er sen med dem.
Derfor er mellomrommet stort. Det skal inn to tenner der, ikke bare en
 
Back
Topp