Sover dårlig

Jackim

Forelsket i forumet
Uff, sover så dårlig, og blir sliten på dagen....andre med samme "problem"? De siste par ukene har jeg våkna konsekvent sånn rundt fire, sovner innen klokka seks,- puh slitsomt! [:o] Det værste av alt er at jeg bare ligger der,- ingen kynnere eller andre plager...I dag har jeg termin,-men alt kjennes som normalt og det vil si,- ikke så mye som en pitteliten sammentrekning en gang [8|] 

Jeg kjente heller INGENTING før vannet plutselig gikk! [:D] litt trøtt var jeg, men da var jo klokken nesten 2230 om kvelden.. Lov å være trøtt da... [:D]

jepp...da er vi flere, fikk tabletter i natt av sykehuset for at jeg skal få sove...skal bli deilig[:)]

søvnen er varierende ja, men kan ikke være noe kvalitetssøvn, for jeg føler meg sliten store deler av dagen.. var våken fra 04.30 til 05.30 i natt, vurderte å stå opp, men synes liksom ikke jeg kunne stå opp kl 05 på en hellig/fridag..[&o]

Sover svært dårlig på natta nå. I natt hadde jeg vondt i magen og var våken i flere timer. Var vondt langt oppe i magen, ikke nedi.. underlig.
Sliten og klar. Kjenner at magen strammer seg innimellom i dag også, men nå håper jeg ikke at det skjer før onsdag.. Sambo jobber langt unna og kommer ikke hjem før onsdag, så nå er jeg stressa, redd for å føde uten ham,irritert og lei.

Uff..ja!!! sover ekstremt dårlig. Har så vondt foran i symfysen at jeg klarer ikke å snu meg-så jeg må ut av senga for så å legge meg ned igjen[:'(]
Fikk sovemedisin når jeg var på føden i natt, men det virka bare i 3 timer åsså fikk ikke jeg sove mer[>:]
Skal bli såååå deilig å bli ferdig!!!

våkner av kramper jeg, ikke i leggen men i rumpeballen[:)], flire litt men det gjør ganske så vondt når det står på.

Back
Topp