Sover dårlig

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Flere enn meg som sover dårlig??
Får så fryktelig halsbrann når jeg legger meg og jeg finner ingen stilling som er behagelig å ligge i med denne magen. Å så er jeg så utrolig varm og svett hele tida selv om det ikke er spesielt varmt på soverommet... Skikkelig irriterrende... Heldigvis har jeg ingen jobb jeg må opp til, så jeg kan sove lenge om nødvendig.. Men vil helst sove om natta[8|]

Noen som gjør noe spesielt for å sove godt??

Samme her.. Blir bare værre og værre jo mer gravide vi blir tror jeg.
Sure oppstøt/halsbrann, opp å tisse 4 ganger om natten, vondt å ligge på ryggen og vondt å ligge på siden.. Det beste er å sitte å sove syns jeg..

Dette gjør jeg for å sove "godt" : tar en slurk Gaviscon mikstur[:'(] mot halsbrann rett før jeg legger meg, legger meg på venstre side,har 2 puter under hodet, 1 pute melllom knærne og 1 pute bak i ryggen som støtter meg opp.Helsikens prosjekt,men den eneste stillingen jeg får sovna i.[:D] Verdt et forsøk. 

ORIGINAL: jomfruen-82

Dette gjør jeg for å sove "godt" : tar en slurk Gaviscon mikstur[:'(] mot halsbrann rett før jeg legger meg, legger meg på venstre side,har 2 puter under hodet, 1 pute melllom knærne og 1 pute bak i ryggen som støtter meg opp.Helsikens prosjekt,men den eneste stillingen jeg får sovna i.[:D] Verdt et forsøk. 

Skal prøve i natt.. For det er på siden jeg vanlivis sover best, men får vondt her og der...

Sover veldig dårlig jeg oxo..
Ikke klarer jeg å ligge lenge på ryggen,heller ikke på høyreside..Blir så tung og rar i hue av det.. Å ligger jeg på venstre side for lenge så får jeg vondt i skulderen..
Skulle ønske jeg kunne ligge i løse luften å sove[:D]

Sukk.. I natt har jeg kanskje klart å sove et par timer.
Ikke bare p.g.a gravid og vonde sovestillinger, men hunden min Nemo kom hjem fra dyrehospitalet i går.

Vi kastrerte han for en uke siden og 2 dager etter på fikk han seriøse indreblødninger. Der hvor ballene hadde vært var det kun en skinnpose, men plutselig var den større enn en appelsin[&:]

Så det bar i hui og hast til vetrinæren igjen.. Vært der i 4 dager og kom hjem i går. Klarer ikke sove, tenker på den lille gutteputtehunden min.
Løper å ser etter han hver halvtime + alle gravide nattnykkene..

Ups.. Ble mye klaging det her..

Back
Topp