Sover dårlig

Nufletufsa

Forumet er livet
Heisann! Er det noen andre som sliter med sovinga om natta? De siste nettene har jeg ikke fått sovet skikkelig. Våkner maaange ganger i løpet av natten, og når jeg faktisk sover så drømmer jeg en type drømmer som enten irriterer meg eller skremmer meg.

Noen andre som har det slik?

Jeg er også sånn at jeg våkner flere ganger om natta og pleier aldri å gjøre det til vanlig. Har også litt sånn skremmende drømmer men er utrolig sliten og trøtt i tillegg nå :)

Konne ikkje sagt det bedre sjøl! Våkne sikkert ein gong i time, ligge å snur meg heila tiå, tisse sikkert 15 gonger, og når eg fyst sovne så har eg drømmar (nesten hver natt), og når eg våkne e eg nummen i både armar og bein. Utrolig slitsomt!

Jeg og sover dårlig. Men så har jeg sovet på en dårlig sovesofa, med stadige forstyrrelser den siste tiden. Håper det bedrer seg nå som jeg har kommet hjem:-)

Heisann! Er det noen andre som sliter med sovinga om natta? De siste nettene har jeg ikke fått sovet skikkelig. Våkner maaange ganger i løpet av natten, og når jeg faktisk sover så drømmer jeg en type drømmer som enten irriterer meg eller skremmer meg.

Noen andre som har det slik?
Jeg sliter også med nattesøvnen :( i natt var jeg lys våken Fra 01.30-03.00..flyttet bilen inn i carporten slik at jeg slapp å sette frøkna inn i regnet i dagtidlig, trillet ut søppeldunken som min mann hadde glemt, spiste en skive og så eg episode på netflix. Helt snodig. Tidligere har jeg vært i koma fra jeg legger meg til klokka ringer.

Høres akkurat ut som meg. Er dautrøtt, men får ikke sove. Og når jeg endelig føler jeg sover godt, så er det morgen. Jaja. Det går vel over etterhvert :)

Skriver under på denne! Har ikke sovet ordentlig på 1,5 uke og jeg har aldri hatt problemer med søvnen tidligere... Drømmer og styrer og er oppe på do :( Håper det gir seg snart! Men det er vel en forsmak på hvordan det blir når babyen kommer ;)

jeg også sover dårlig. Er kjempetrøtt og sliten, men får det ikke til. er dautrøtt når klokken ringer om morgenen, og gjesper hele dagen på jobb. har fått sove litt på ettermiddagen noen dager da! Jeg vil jo sove så mye som jeg kan før babyen kommer :P

Kjenner meg igjen veldig her:joyful:. Spesielt det sommerfugl84 skriver :).

Back
Topp