Sover dårlig

Lykke!!

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sliter med å finne gode sovestillinger, savner virkelig å sove på magen. Og når jeg først sovner så drømmer jeg alt mulig rart, mye mer enn vanlig :p

Hvordan går det dere andre mars-mammaer? Sover dere godt om natten?

Jeg sover kjempe dårlig!!
Har både rastløse ben og sure oppstøt :(
Så noen netter sitter jeg bare i sofaen :-P

Men rare drømmer har jeg heldigvis ikke!! :-D

Sliter med å finne gode stillinger, halsbrann/ sure oppstøt og masse rare drømmer! Dessuten våkner jeg og må opp å tisse, og da sliter jeg med å sovne igjen.. :(

Men noen kvelder innimellom sovner jeg omtrent før hodet treffer puta, så det går litt opp og ned. :)

Noen netter sover jeg bedre enn andre. Er plaget med at jeg våkner av halsbrann og kvalme!

Sover overhode ikke godt.. Er avhengig av å sove på magen, og kan overhodet ikke sove på rygg.. Dette er til vanlig.. På rygg kan jeg fremdeles ikke sove, og magen er nokså vanskelig for tiden.. Problemet er at lillesøster i magen ikke er helt enig i at jeg skal ligge på siden heller.. I tillegg bruker jeg vanvittig lang tid på å sovne, og er oppe på do en gang iallefall pr natt..

Så går i halvsvime for tiden.. :)

Har det akkurat som deg. Føler at jeg bare har ligget og halvsovet og drømt, vridd meg og vært oppe for å tisse flere ganger. Savner å ligge på magen!! Får heldigvis en natt en gang iblandt hvor jeg er helt utslitt og sover tungt og drømmeløst i ca sju timer, men det er maks en gang i uka.

Sliter med å finne gode sovestillinger, savner virkelig å sove på magen. Og når jeg først sovner så drømmer jeg alt mulig rart, mye mer enn vanlig :p

Hvordan går det dere andre mars-mammaer? Sover dere godt om natten?

Jeg har det som deg, sover dårlig om natta. Sover så lett, og har to snupper fra før av som bare skal knirke litt, og så våkner jeg. Drømmer veldig mange rare drømmer om natta, men det har jeg hørt er nettopp fordi man sover lett som gravid. I dag har jeg sovet litt dårlig og har begge jentene hjemme fra barnehagen pga sykdom, kjenner det veldig at jeg har våknet mye i natt!!

Det samme her, er helt pyton! :( I tillegg sliter jeg en del med halsbrann og tett nese. Trøster meg med at det er siste innspurt nå! :)

Så slitsomt at dere ikke får sovet om nettene =\

Jeg er visst veldig heldig jeg da, sover veldig godt og det samme gjorde jeg med sønnen min. Men er jo fortsatt en del uker igjen så skal jo ikke være så sikker på at jeg er så heldig at det varer. Men håpe det gjør jeg :)

Back
Topp