sover dårlig.....

lykkelig13

Andre møte med forumet
Flere her som sover dårlig? våkner flere ganger på nettene, og er lyyyys våken:( kjedelig..

Sånn har jeg det også.. Er fryktelig slitsomt.. Hadde det vært for at jeg måtte på do,så hadde det vært greit..men er ikke det heller :P Forferdelig kjedelig ja.. :(

Jada, er våken gjerne bortimot en time om jeg er så uheldig å våkne på natta. Sover generelt dårlig nå - men har lært meg til å ikke sjekke klokka når jeg våkner, gjør jeg det så  blir jeg som sagt fort liggende i en time...:/ Synes det er litt tidlig å begynne med dårlig søvn kunne gjerne ventet noen mnd ennå :p

Signerer denne ja:( skikkelig irriterende vane igrunn ...

Sover veldig godt de første timene etter jeg har lagt meg, men etter ca. 3-4 timer våkner jeg og sover urolig og oppstykket etter det. Kanskje det er kroppen som begynner å instille seg på tiden etter fødsel?;)

ja er nesten så jeg vil holde meg våken lengst mulig, så jeg kanskje får sove sammenhengende:) hehe.

Ja, sover ekstremt dårlig. sover godt i 2-3 timer, så våkner jeg å er lys våken. bruker også å våkne av at jeg må på do, og når jeg da kommer i senga igjen blir jeg gjerne liggende i over 1 time å gnu :p mens sambo sover sååå godt ved siden av....

Er fortsatt oppe minimum en gang om natten på do og da er det vanskelig å sovne igjen:-(

Gjennomsnittlig våken 1-2 timer midt på natten. Helt utslitt når jeg skal på jobb:S

Sover utrolig dårlig jeg også... Er veldig trøtt om kveldene, så legger meg stort sett tidlig og sovner veldig fort. Men etter noen timer med god søvn, så begynner jeg å våkne med jevne mellomrom gjennom resten av natten... Slitsomt...

Sover greit om natta egentlig, får sove hvis jeg våkner og sånn, MEN jeg våkner alltid mellom 5.30 og 6.30 og blir liggende våken:/ Sliter også med å sovne om kvelden. Sist gang sov jeg så fantastisk godt, men husker ikke hvordan d var i starten, men hvert fall på slutten sov jeg maaange timer hver natt/morgen! Håper d blir sånn igjen:P

~Tintus~ skrev:
Sover utrolig dårlig jeg også... Er veldig trøtt om kveldene, så legger meg stort sett tidlig og sovner veldig fort. Men etter noen timer med god søvn, så begynner jeg å våkne med jevne mellomrom gjennom resten av natten... Slitsomt...

Akkurat sånn har eg det også! Skikkelig travelt! Er trøtt som en dupp når småtrolla skal opp.. :-P

Jeg sover også utrolig dårlig om dagen, blir så sliten av det! Sover greit i et par timer jeg og tror jeg (ser ikke på klokka), men drømmer så vannvittig mye og våkner hele tiden, så blir mye liggende og vri på meg.. Det med drømmene kjenner jeg igjen fra forrige gang...

Back
Topp