Sover dårlig

eplesol

Betatt av forumet
I natt og går natt,har jeg våknet kjempe sulten.I natt var jeg så sulten at jeg nesten kastet opp.+kraftig hodepine..Huff noen som opplever det samme her? Våkner plutselig mange ganger om natten...

Jeg og sover dårlig, men ikke hver natt heldigvis. Våkner av at jeg er tørst, og det er jo ikke så rart siden jeg er oppe og tisser støtt og stadig:) Og sover urolig på grunn av masse sprø drømmer.

Har ikke plages så mye med søvn ennå. Slet kjempemye forrige gang, men ikke før etter uke 30. Våken i flere timer midt på natten, våknet grytidlig om morgonen.. Huff, god trening til babyen kommer iallefall, bare synd at da er man selv dautrøtt:p

Ahhh.... jeg også sover kjempedårlig, selv om jeg ikke er sulten akkurat!Det værste er snorkingen til gubben... har plutselig blitt helt sprø av den... grrr!
I tillegg må jeg tisse i endinga og drømmer alt muligemoticon

Våkner av kvalme her også, ikke gøy å ligge våken kvalm å tenke på hvor slitsom neste dag blir...

Blir litt dårlig søvn ja, er stort sett to do-turer hver natt (rekord med 4 turer mellom 23 og 06.30 i helga!) og noen ganger våkner jeg såpass til at sulten og kvalmen dukker opp. Har stått opp og spist en gang. Det rare er at om morran når jeg våkner er jeg aldri kvalm! Og det er utrolig deilig, det betyr så mye med en god start på dagen.

Ser at det er flere her som ikke sover så godt..Håper jeg kan få sove godt i natt-Tenkte å sette en vannflaske,banan og litt salt kjeks ved siden av sengen.Ønsker dere alle fine netter fremover:)

kjenner meg igjen fra forrige svangerskap... Da hadde jeg en rutine med å stå opp og spise yoghurt midt i mørkeste natta... Tror jeg skal ha ferdigskrelte gulrøtter liggende i kjøleskapet denne gangen, hakket sunnere og veldig godt:) 

Back
Topp