Sover barnet på rygg?

FruBente.86

Forumet er livet
I det sista he Scott nekta å sove på ryggen, Jeg legger han på rygg å på 1 sekund så snur han seg på magen eller siden. snur an når han sover og, men han snur seg bare tilbake.
Jeg kan snu an 120 ganger på ei natt men det nytter ikke. Han liker seg bedre på siden eller magen.
Flere som han det slik?

Jeg tenker han kan bare sove slik, hørte me helsestasjonen at når di kunne snu seg sjøl, så gjorde det vist ikke noe hvordan dei sov.

her sover Tuva nesten bare på ryggen, en sjeldent gang på siden. Om hun hadde snudd seg på magen hadde jeg nok snudd henne. men det er bare meg. Vet jo igrunn at de nå kan sove på magen om de vil. [;)]

ORIGINAL: sjanetta

her sover Tuva nesten bare på ryggen, en sjeldent gang på siden. Om hun hadde snudd seg på magen hadde jeg nok snudd henne. men det er bare meg. Vet jo igrunn at de nå kan sove på magen om de vil. [;)]

sånn er det her også[:)] Han har ALDRI sovet på magen! Så nå som jeg sier aldri så begynner han vel å snu seg i kveld...det er typisk altså![:D][:D]

ORIGINAL: AnneEmilie

på ryggen og på siden[:)]

Her snur hu seg ofte over på siden, men hu har sovet endel på siden en stund.. For når jeg ammer henne på natten, da sovner jo jeg.. Og ikke ofte hu har lagt seg på ryggen etterpå..
Men jeg spurte hs, og hu sa det ikke gjorde noe da de la seg sånn selv..

her sover hun på ryggen...
snur seg ikke selv...

Hun sover på ryggen og siden men nå er det visst veldig godt å ligge på siden i en sånn bakoversvai[:D]
Sov masse på magen når hun var mindre men plutselig ville hu ikke det mer..

ORIGINAL: sjanetta

Sånn er det her også[:)]

I det siste har Thea begynt å snu seg på magen om nettene. Jeg snur henne tilbake når jeg merker det, føler at jeg ikke er heeelt komfortabel med å la henne sove på magen enda. Og i natt hadde hun havnet med ansiktet ned i madrassen, da blir jeg litt skremt. Tror nok jeg kommer til å snu henne en stund til, men den dagen hun nekter å ligge mer på ryggen så får jeg vel overgi meg[8D] vet jo selv hvor deilig det er å sove på magen![:D]

jepp, sånn e d her å.

Marie har begynt å snu seg om på siden når hun skal sove, og hode bøyer hun så langt bak som hun får det.
Hun bøyer seg nesten som en banan. Ser ikke noe godt ut, så jeg bruker å flytte på henne..

jessica er også sånn, sover mest på siden, hender magen også. men legen på helsestasjonen sa at jeg ikke trengte å bry meg om det, siden ho klarer å snu seg selv. så da snur jeg henne når hun kun ikke vil selv.

ORIGINAL: Moira

Lucas snur seg også på magen, men da blir han ILLSINT!!! Så vi må snu han da ja hi hi=)

Samme her! Han liker godt å sove på siden, men når han havner på magen... veldig greit at han sier i fra!

linnea sover mye på siden, har gjort det hele veien men det var fordi hun hadde en stiv og vond nakke de første mnd, bekymret meg mye da men tar det med ro  og lar henne sove slik nå..

ORIGINAL: only_me83

her sover hun på ryggen...
snur seg ikke selv...

Her også [:)]

Hun sover på ryggen, men snr seg avogtil både i våken og sovende tilstand. Da våkner hun og hylskriker... Liker det ikke - heldigvis... 

ORIGINAL: Moira

Lucas snur seg også på magen, men da blir han ILLSINT!!! Så vi må snu han da ja hi hi=)

Ariane har altid sovet på rygg, men har i det siste snudd seg på siden, å noen ganger går hun over på mage, men da våkner hun, for hun kan bare snu seg den ene veien. Slutta å snu seg tilbake, å da bynner hun å storskrik, så MÅ ha henne sovende i sparkepose,da kommer hun ikke over. i tilegg til at hun slipper å havne unner tyna.

Sander snur seg på magen hele tiden, og frem til jeg legger meg om kvelden snur jeg han på ryggen. men kan ikke sitte vakt hele natta heller. så etter jeg har sovnet sover han som han vil.

Lillemor har alltid sovnet når hun har ligget på siden, og tidligere rullet hun over på ryggen. Men, nå i det siste har hun rullet over på magen. Har bare latt henne ligge sånn jeg. De sier jo at det ikke er noe farlig så lenge de klarer å rulle seg dit selv [;)]

Back
Topp