Sover barna noe om dagen?

|Lica|

Forumet er livet
Elias pleier å sove 13-15, men lurer på snart å kutte ut den luren. Men når begynner man egentlig å kutte ut luren deres?
Jeg kan godt beholde den litt til, for er deilig å få gjort litt husarbeid da[:D]
Men så er det det at Elias sover egentlig veldig dårlig om natten, våkner iallefall en gang, så jeg vil heller sove hele natten enn to timer til husarbeid om natten[:D]

mi sover litt på dagen men tiden varierer..noen ganger på formiddagen,eller etter lunchen kl 12 

Nora sover 2-3 timer  på dagen. men hun sover ikke dårlig på natten..sover 13-14 timer i strekk.

Elias sover en dupp om dagen og da sover han 3-4 timer, han sover hele natta fra 19-7, i helgene sover han litt lenger om morgenen.

De små trenger å sove på dagen til rundt 3 års alder

Emilie sover en gang pr dag. I barnehagen kan hun sove 2,5 timer, men hjemme er det stort sett 1,5-2timer. Sover hele natten fra 19- ca 7. Ser det er mange sovebarn her! Hs sa at gjennomsnittet for denne aldersgruppen er 12-14 timer i døgnet, men de fleste her ligger jo over det... Vi kunne aldri holdt Emilie våken en hel dag, da hadde hun blitt veldig sliten. Jeg har mer tro på at søvn avler søvn. Vi har aldri opplevd at Emilie har sovet for mye på dagen og derfor vært urolig på nettene. Heller motsatt, synes jeg[:D]

natalie sover ca 3 timer på dagen. det kommer litt ann på hva vi gjør, men noen ganger sover hun 2 ganger. vanligvis fra rundt 12. komme ann på når hun våkner[:)]

Back
Topp