Sover barna i voksensenga?

Jeg vil absolutt ikke ha barn i senga :) Men jeg hiver ikke ut eldste om hun kommer om morgenen, jeg liker det bare ikke :p finner det ikke koselig på noen måte. Jeg hadde eldste til å sove med oss i senga da hun var nyfødt en kort periode, men fra hun var 1,5 mnd sov hun i egen seng - på eget rom. Min yngste sover i vognbagen, og det er ofte i senga. Men skulle ønske hun og kunne ha eget rom :)

Jeg kan kose og sånn, men senga vil jeg ha for meg selv :hilarious:

Her sover mini i samme seng som meg. Tenker at han skal få lov til å komme og sove i den så mye han vil, også når han har begynt å sove i egen seng. Både jeg og broren min gjorde det da vi var små. Er godt og trygt, og jeg digger det, selv om jeg ikke nødvendigvis ligger godt alltid :D

Her sover han i egen seng på vårt rom og har gjort det siden han ble født :-) viss han våkner usakelig tidlig og mener det er morran etter han har fått mat, så pleier jeg å ta han med opp i min seng, så sover vi til rimeligere tider å starte dagen på :-P men stort sett så sover han til ok tid å starte dagen, så er bare kos de gangene han kommer opp og han smyger seg inntil meg før han sovner :-D <3

Babyen vil bare sove i sin seng som står på hans rom, så her er voksensenga vår.:) men om han vil komme å ligge der om natta når han blir større fordi han er utrygg så får han selvsagt lov til det.:)

Back
Topp