sover babyen

tojenter

Forumet er livet
hele natten??? Det gjør vår lille prinsesse! Mater henne rundt kl 24... og da sover hun til mellom  05.30-06.00 [;)]
 
Jeg prøver å la henne sove i vogga, går stort sett greit når hun føsrt sovner, men tror ikke hun liker den veldig godt... kanskje litt stor til lille jenta. Prøver å pakke henne godt inn slik at hun ikke føler seg ensom og forlatt
 
i natt hadde vi drømme natta. jeg våknet flere ganger pga jeg trodde at jeg sov så tungt at jeg ikke hørte elias. men neida. det var han som sov tungt[:D] han våknet i 4 tiden for å få mat, å då lå jeg faktisk å ventet på at han skulle våkne. så utenom det, så sov han fra 12 til 7.30!!!! temk hvis det fortsetter slik[:)] det hadde vært deilig det[;)]
 
i natt våknet Caroline i litt før 3... fikk mat og stell, så gråt hun til klokka var nesten 05.30 før hun sovnet igjen... Er super frustrerende[&:] var skikkelige krigshyl.... så sier samboeren når han våknet kl 5 at han våknet av meg... siden jeg bar på henne og sa hysj.... og at hun måtte sove, og det var dobbelt så frustrerende[:@] her har hun hyl i 2 timer så klager samboeren på meg... jeg visket ikke til henne, men snakket normalt
Når han tok henne gikk jeg bare ut av rommet og gråt selv. Om han synest jeg gjør en såååå dårlig jobb så kan han jo stå opp med henne selv!
 
ORIGINAL: ainakor79

i natt våknet Caroline i litt før 3... fikk mat og stell, så gråt hun til klokka var nesten 05.30 før hun sovnet igjen... Er super frustrerende[&:] var skikkelige krigshyl.... så sier samboeren når han våknet kl 5 at han våknet av meg... siden jeg bar på henne og sa hysj.... og at hun måtte sove, og det var dobbelt så frustrerende[:@] her har hun hyl i 2 timer så klager samboeren på meg... jeg visket ikke til henne, men snakket normalt
Når han tok henne gikk jeg bare ut av rommet og gråt selv. Om han synest jeg gjør en såååå dårlig jobb så kan han jo stå opp med henne selv!

 
Skjønner at det er frustrerende, men vær glad du har en mann som kan overta litt.
Hadde hun mageknip eller, siden hun hyla så lenge?
 
jepp. Hun har  mageknipe[&:] pappaen har heldigvis tatt henne litt i kveld, for jeg er døtrøtt og har fått sovet litt...
No skal hun stelles aå skal vi legge oss, for jeg er super trøtt enda
 
jeg har fått drømme sønnen!!! i natt sov han fra 12 til ca 9, men da var han våken i ca 2 timer ved måltid. å det var deilig, for jeg lå å venta på at han skulle våkne
 
Vekker dere ikke babyen for mat om natten? Fikk beskjed om at småen skulle ha mat hver 3 time vi...og vekkes om natten. Trur nok han kunne sovet seg gjennom for å si det sånn [;)]
 
Back
Topp