Jeg lurer på om det er noen som har noen gode råd for å få babyen til å sove!! Begynner å bli sliten nå... Mitt lille gull på 4 mnd sover hele natta igjennom, og sover veldig godt på dagen, man om kvelden må han vugges i søvn (om dagen også forsåvidt....) Men det jeg stresser litt med er at hun våkner opp igjen hele tiden om kvelden. Hun er stuptrøtt når jeg legger hene, men etter bare ca 20 min våkner hun opp igjen, og må vugges i søvn på nytt. Slik er det hele kvelden frem til ca kl 23. Legger henne for kvelden i 8-tiden. Er jo ganske slitsomt å ikke ha noe "kveld" for meg og pappaen. Hun klarer aldri å sovne av seg selv i senga. Er det noen som har eraring på at dette vil ordne seg selv etterhvert??
Orker ikke å høre de desperate hylene fra henne når vi prøver å få henne til å sovne av seg selv.....kanskje litt hønemamma, men....
Orker ikke å høre de desperate hylene fra henne når vi prøver å få henne til å sovne av seg selv.....kanskje litt hønemamma, men....
Hun må ha seg en tår i løpet av natten, men sover til rundt kl. 08, da er hun klar for å stå opp.