Sover alle sammen?

*Stella*

Forumet er livet
Klokka e over sju jo... jeg trodde småbarndmødre var våken da... [:D]

Jeg er bare våken fordi jeg ser 5 mil jeg da... min kjære var ikke interessert nok, så jeg er alene i sofaen, med pc på fanget og tv-spenning og en halv kjekspakke...

Og relativt alene på BV også... DET er ikke så vanlig...

hehe våken jeg [:D]
alltid stille her på søndags morran[;)]

Ja, hva vet jeg?

Jeg pleier jo ligge i senga mi til klokka er i alle fall over åtte.

Jeg sover generelt ikke lenge, jeg våkner sånn ca 8 dersom jeg har lagt meg i "relativt rimelig tid" (dvs, ikke dersom jeg har vært oppe til fire-fem tida, men det skjer jo ikke ofte..) Men jeg pleier å PRØVE, og ligger der og sove litt, våkne, sove litt mer og tenke gjennom alle verdens tema frem til i alle fall 8-9, når min kjære grynter nok til at jeg kan tro han er våken nok til at jeg kryper intil ham, vekker ham med et kyss og sier at jeg står opp, han kan bare sove....

Siden jeg visste det var 5 mil i dag sa jeg ifra da jeg la meg, at jeg kom til å stå opp en gang mellom 7 og 8 og se siste halvdel av den (jeg gadd ikke stå opp halv seks... jeg trenger ikke se HELE 5-mila, ettersom det er fellesstart er det jo bare slutten som er spennende...)

Tror nesten jeg har en fordel der, dersom jeg noen gang klarer å lage en baby... JEG finner stadig ut å våkne relativt tidelig... (dog, ikke 6.30 i helga da... sover helst til over sju, og står normalt ikke opp før etter åtte...)

Titta innom "min gjeng" jeg også (før svangerskapet) men der var det jo INGEN... så da titta jeg inn her til dere i stedet :)

Koselig at folket begynner å våkne. (men å stå opp klokka fem.... akkurat da er jeg litt småglad for å ikke ha noen barn enda...) [:D]

Thea er blitt så flink å sove. Legger henne kl 19 og da sover hun til kl 08-09. Sååå herlig!  Men nå er jeg VELDIG våken. Nett spist et sånt påskeegg med fyll inni (fåes kjøpt i lilla 4-pkn) ..så nå håper jeg at jeg klarer å la de andre 3 eggene ligge.. ikke bra vettu ;o) Og i alle fall ikke noen god start på dagen..

Våken nu[:D][:D]

Morn morn...[:)]

Måtte bare innom gjengen min før æ surra mæ inn her...[:)] Rart å våkn i halv ni tia på en søndag...æ e såååå trøtt egentli...men når man har sånn halsbrann så e det vel bare å gi opp heile sovinga og sats på at det bi bedre til kvelden...[:)]

Back
Topp