Sover "alene"!

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
Som så mange andre nyfødte babyer har frøkna bare sporadisk sovet alene annet enn om natten. Da sover hun i nestet, men kun hvis hun ligger mellom meg og pappaen. I går sov hun 1,5 time i vogna etter vi kom hjem fra tur, og i dag har hun til nå sovet en time siden vi kom hjem. Jeg er bare så suuperstolt over utviklingen til min lille frøken at jeg kan ikke få sagt det nok! <3

Så herlig!! :D

Jeg vil også. Mini har hatt sine perioder, men nå er det null søvn (maks 15 min om gangen) på dagtid. Hun blir jo sinnataggen selv av så lite søvn :arghh:

Han her har sovi alene siden han ble født. Men etter en tur på sylehuset og rastløs mor så ble han avhengig av å vugges i søvn på dagen. Så er veldig glad i leandervugga vår om dagen. Er kjempe deilig når de sover ordentlig på dagen. Han sov vel ca 2 timer i dag og fikk gjort masse. Håper på det samme I morgen.

Før måtte jeg trille lange turer hele døgnet. Men nå sover han øyeblikket han kommer i vogna.

I senga blir han liggende og skravle til uroen uansett hvor trøtt han er:p

Men våkner veldig lett av lyder. Men når vi legger oss senere sovner han inn ganske fort igjen i sengen sin, )

Her er det litt både og :-) Hun har sovet av og på i nestet, men har våknet lett av lyder og har dermed sovet en del på meg (stort sett bare koselig det). Nå har vi begynt å legge henne i vognen på dagtid, og etter en liten tur sover hun i vogna en stund :-) Nå sover hun også i vogga første del av natta, dvs fra legging til amming i 12-tiden :-P

Her sovner han ikke aleine, men har de siste dagene klart å lure han ned fra armen etter en stund slik at han da sover første del av natten aleine(2-3timer).
Håper han snart vil sovne litt for seg selv!

Så bra! Har begynt å sove sporadisk i vogn her også. Sover alt fra 2 min til 1 1/2 i stille vogn. Dersom jeg går tur, sover han så lenge den måtte vare. Ellers sover han i armene mine eller i bæretøy. Etter sykdom har han helt sluttet å sove alene om nettene. Vil kun sove ved siden av meg :D

Det er kjempeflott! Lille E i motsetning til storesøster er på ingen som helst måte et vognbarn, så jeg må bare glemme å få han til å sove der.. og i det siste har han kun vært enig i å sove på dagen om han kan sove på meg, bortsett fra av og til hvor han sovner under babygymmen. :P

Ja det er så deilig :) nå ligger hun i vogga, så hele uken har hun hatt en dupp uten å sove på meg eller i vogn i bevegelse :) syns samtidig det er litt rart, hun begynner jo å bli stor, og er ingen nyfødt lenger, men en liten baby :)

Back
Topp