sover 7 timer

ibojenta

Glad i forumet
Eline sover bare maks 8 timer om dagen !!

På formiddagen har hun bare småblunder på ca 10 min.

Og på kveldene får hun et skrikeanfall helt til hun sovner, og sover da hele natten ( med en matpause imellom)

Men babyene skal jo sove lengre enn 8 timer jo[&:]

nei kun 8timer[&:]

Uff, det var lite... Får hun sove 3 timer i strekk i løpet av døgnet da? Skriker hun alltid hvis hun ikke sover, eller kan hun ligge stille og bare kikke?

Ja hun sove faktisk bedre ute [:D] men når jeg legger henne ned så blir hun veldig urolig å ligger å vrir seg å lager grynte lyder.  Enda hun sovner på armen min før jeg legger henne ned[&:] lyyys våken når hun kommer i sengen!!

Ja hun er fornøyd når hun våkner om morgenen[:D]

men det jeg ikke skjønner er det at om natten så tar hun jo bare puppen å sovner igjen, men på dagen når hun får puppen er hun lyyyyys våken etterpå[&:]

Ja det kan vel stemme det at det er mørkt på rommet[:D]

huff er litt slitsomt. Vil helst ha noen timer på øyet selv om formiddagen,slik at jeg er klar til kvelden og natten. Men det er jo nesten umulig sånn som hun ligger å grynter[;)]

heeh ja mi snudde døgnet i starten, men nå skjønner hun litt mer at det er kveld når det er kveld[:D]

hadde det sånn med første, så det jeg gjorde var å gå lange turer, la han sove oppå meg(veldig dumt, men han sov iallefall da) og STØVSUGDE! for da sov han. støvsugde hver dag overalt[:D]

Back
Topp