Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da virker det som han rett og slett ikke trenger det daSliter skikkelig med å legge gutten min på dagen. Han er lys våken. Vil ikke sove. Nå har han ikke sovet på dagen på 5 dager. Går kjempe fint. Han holder seg våken hele dagen
Sliter skikkelig med å legge gutten min på dagen. Han er lys våken. Vil ikke sove. Nå har han ikke sovet på dagen på 5 dager. Går kjempe fint. Han holder seg våken hele dagen
Da virker det som han rett og slett ikke trenger det da
Tydelig behov enda her også.Jeg ser frem til at det blir slutt på dagsovingen, for da blir det lettere mht aktiviteter og besøk på dagtid
Men hun får regulere det selv og sove så lenge som hun trenger det. Enda så ber hun om smokken i 12-13 tiden og vil hvile!
Omtrent samme som hos hosAsle trenger fortsatt luren sin, og sover somregel fra 12 til 14 i barnehagen, og det hender det blir fra 12 til 15 i helgene om han er tidlig oppe eller vi vet det blir litt senere kveld enn vanlig. Vi prøver å ha leggetid et sted mellom kl 19 og 19:30, men det hender klokka går mot 20 før han er i seng hvis vi er på besøk i helgene.
Godt med litt fleksibilitet jaOmtrent samme som hos hos
Veldig kjekt å ikke være så striks på den leggetida!
Tja, i hverdagen så tror jeg nok hun ville sovet i bhg uansett. Men hadde vært kjekt å kunne droppe sovingen til fordel for turer, besøk o.l. i helgene ...men i lengre ferier er det jo litt deilig med en pause innimellomGodt med litt fleksibilitet ja
Jeg synes også det er litt godt med soving på dagen. Det går i høygir hele resten av dagen, så det er en fin time out for oss voksne og for storebroren også.
Jeg synes ikke sovingen hindrer aktiviteter når vi har fri jeg, i og med at han ikke må sove til ett fast tidspunkt.. Og kjekt når dagsovingen gjør at han holder ut mer på ettermiddag og kveldTja, i hverdagen så tror jeg nok hun ville sovet i bhg uansett. Men hadde vært kjekt å kunne droppe sovingen til fordel for turer, besøk o.l. i helgene ...men i lengre ferier er det jo litt deilig med en pause innimellom
Ofte må vi tilpasse slik at besøk kommer tidligere enn hva jeg skulle ønske fordi hun helst ikke bør sove SÅ seint og blir trøtt i 13-tiden. Eller at vi drar på handling e.l og haster ut kl 10 for å rekke mest mulig før hun blir trøtt og sliten. Skikkelig kjipt å dra på besøk eller til butikken og så sovner hun i bilen på tur dit kl 11 liksomJeg synes ikke sovingen hindrer aktiviteter når vi har fri jeg, i og med at han ikke må sove til ett fast tidspunkt.. Og kjekt når dagsovingen gjør at han holder ut mer på ettermiddag og kveld
Ja det er kjedeligOfte må vi tilpasse slik at besøk kommer tidligere enn hva jeg skulle ønske fordi hun helst ikke bør sove SÅ seint og blir trøtt i 13-tiden. Eller at vi drar på handling e.l og haster ut kl 10 for å rekke mest mulig før hun blir trøtt og sliten. Skikkelig kjipt å dra på besøk eller til butikken og så sovner hun i bilen på tur dit kl 11 liksom