Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drømte at alle vennene mine skal ha baby, og har termin på samme dag som meg! Jeg var helt sikker på at min svigerinne var gravid, men jeg tok visst feilJa jeg har også slitt veldig med å få sove, selv om jeg er kjempetrøtt. Frustrerende når man skal tidlig opp på jobb hver dag. De fleste forteller jo at de kan sovne hvor og når som helst, så det er godt å høre at noen andre også opplever det motsatte. Drømmer også mye rart når jeg først sover, er det vanlig når man er gravid?
Så koselig av deg daSånn har jeg hatt det siden jeg ble gravid. Kan være så trett jeg bare vil, men kroppen vil ikke hvile. I tillegg har jeg rastløse ben og høyre arm hehe. Venstre arm har tydeligvis funnet et motmiddel..
Våkner kanskje 5-6 ganger i løpet av natten, har vanskelig for å sove igjen også. Tisser som regel 2 ganger i løpet av en natt. Sover urolig og drømmer mye rart når jeg først sovner.
Noen netter kan jeg bare gi opp å sove i det hele tatt og er vrak på dagen og eventuellt snur døgnrytmen fullstendig... Jeg har ikke gode drømmer men grusomme mareritt.
Har bla drømt at samboeren min gikk i fra meg, han var så ferdig med meg og forlot meg for en annen dame han hadde gjort gravid.
Drømt at lillebroren min gråt og gråt fordi han var så ensom, de mest grusome hyl og hulk.. våknet opp i full sorg over at lillebror hadde det så vondt, første jeg gjorde var å invitere ham på hjemmelaget pizza og film kl halv 5 på morgenen hehehehe... heldigvis takket han ja.. jeg har ikke hatt fred i kroppen i hele dag ikke før jeg så ham slentre inn døra med et smil rundt munnen og en sulten ungdomsmage hehe..
Jepp! Og i dag bestemte jeg meg for å ikke ligge og irritere meg over at jeg ikke får sove... Så stod opp og har nå et brett ferdig med muffins til mine kollegaerselv måtte jeg spy av lukten da de var ferdige, den så jeg ikke komme, men nå går det fint. heh..
det går fint. med en gang det kommer noe ut går kvalmen bortWow, imponerende, håper kollegene dine blir gladeSynd at du ble kvalm da.