Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke vi heller men ser det er lurt å ha til de skal på cuper skoletur osvVi eier ikke en eneste sovepose, noen av oss![]()
Ikke vi heller men ser det er lurt å ha til de skal på cuper skoletur osv
He he ikke vi heller.Hadde sikkert ikke skadet å ha en tilgjengelig, nei. Men til nå tror jeg ikke det har skjedd at vi har tenkt at vi skulle hatt det, ikke campingtyper akkurat![]()
Mange av juniorposenr wr bare til 150 cm å det er uakttuelt å kjøpe når han er over 140Frøkna har en mammut junior sovepose. Anbefaler å kjøpe en juniorpose, da det ikke er noe særlig å sove i for lang sovepose. Er den for stor vil det ofte kunne bli kaldt i posen.
Mange av juniorposenr wr bare til 150 cm å det er uakttuelt å kjøpe når han er over 140
Min gutt er ca 150 cm lang (drøyt det nå da) og kunne absolutt ikke ha juniorpose. De var altfor korte. På XXL anbefalte de pose i voksenstørrelse. De finnes faktisk i to lengder og jeg mener den han har er 197 cm lang eller noe sånt (bare et tall som slo meg, mulig jeg husker feil altså). Ikke arrestér meg om tallet jeg skriver er feil, men mange av posene finnes i hvert fall i to lengder for voksne.Mange av juniorposenr wr bare til 150 cm å det er uakttuelt å kjøpe når han er over 140
Ja ser mange på 195 /196;Min gutt er ca 150 cm lang (drøyt det nå da) og kunne absolutt ikke ha juniorpose. De var altfor korte. På XXL anbefalte de pose i voksenstørrelse. De finnes faktisk i to lengder og jeg mener den han har er 197 cm lang eller noe sånt (bare et tall som slo meg, mulig jeg husker feil altså). Ikke arrestér meg om tallet jeg skriver er feil, men mange av posene finnes i hvert fall i to lengder for voksne.
Den siste posen er en sovepose for varmere årstider. Se på det som heter komforttemperatur. Den er på 8 grader, hvilket innebærer at den kan bli i tynneste laget f.eks. tidlig sommer/vår. Da er gjerne nettene kjølige. Ellers ser det ut som fine poser.
Mamma kjøpte en annen bergans pose(bergans rondane summer), tenker den holder til overnatting på cup midt på sommeren ol.Den siste posen er en sovepose for varmere årstider. Se på det som heter komforttemperatur. Den er på 8 grader, hvilket innebærer at den kan bli i tynneste laget f.eks. tidlig sommer/vår. Da er gjerne nettene kjølige. Ellers ser det ut som fine poser.