soveposer

Lurer på det samme...
 
Her har junior på snart syv mnd brukt sovepose (hm & IKEA) siden han ble født. En helg gikk glidelåsen i stykker på posen hans. De nettene uten pose sov han så dårlig, det var rett ut å kjøpe ny når mandagen kom. Nå har vi mer enn en ;) Han ligger også roligere, og det er vanskeligere å snu seg på magen, for de som er opptatt av det
 
Vi har en med trykknapper på skuldrene, det funket ikke. Hun sparker så mye at knappene går opp.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hvor får man kjøpt fine soveposer? Syns ikke de på IKEA er så fine...
 
Barneutstyrsbutikker har, men du må nok opp i 500-1000 kr. da. Enig i at IKEA sine ikke er så lekre, noen de ligger under dynen når lyset er av. Så ingen ser de egentlig.
 
Noen som vet om det finnes soveposer med lange armer?
 
Noen som vet om det finnes soveposer med lange armer?
Tror Lilleba har noen, men det er mer som en nattkjole med lukking nede. Jeg kjøpte også en sånn fra jollyroom, form:farg het merke.
Ellers blir det jo sånn bilstolpose, hm har hatt det.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Tror Lilleba har noen, men det er mer som en nattkjole med lukking nede. Jeg kjøpte også en sånn fra jollyroom, form:farg het merke.
Ellers blir det jo sånn bilstolpose, hm har hatt det.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Takk for tips :D
 
Baby sparker også av seg. Har heller på mer klær jeg. Men ser babyshop har fine soveposer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mini her liker ikke å ha masse klær på seg. Derfor jeg tenkte å prøve med pose framfor mer klær..
 
Stokke har sovepose. Ikke testet, men skal titte på den selv :)

22.02.2015 ♡
 
Må se etter sovepose jeg og, rekker jo ikke å legge dyna over han før den er av;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi hadde sovepose fra IKEA, syns de fungerte utmerket jeg :) tar den nok frem i gjen til høsten!
 
Hvordan er ikea sine? tynne eller litt tykkere? Så noen på barnashus i dag, men de var litt dyr!
 
Hvordan er ikea sine? tynne eller litt tykkere? Så noen på barnashus i dag, men de var litt dyr!

Noe midt i mellom. Når vi brukte vår i vinter var vesla aldri svett eller klam da jeg tok henne opp om morgenen. Hun hadde dyna opp under armene og vanlig bomulls pysj under. Som sagt var jeg veldig fornøyd med den. Lett og vaske og holdt seg fin selv om den var vasket nesten daglig i 4 mnd ( gulpebaby)
 
Back
Topp