sovepose ?

BabyLykke2014

Tobarnsmamma
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Bruker dere sovepose om natta eller ikke.
Hvordan gjør dere det?
Hva bruker dere å ha under, ullpysj eller vanlig?
hvor kjøpte dere den?
hvilken som er best?

Har ullpysj under, men det er berre fordi eg syns det er best ifht søl når eg ammer i mørket.. ;) har sovepose frå ikea. Heilt topp, den! :) Veksler litt på å bruke den eller dyne. Er ho veldig urolig på kvelden er det fint med sovepose (mykje opp og ned av senga), mens kvelder der eg ser ho kan sove i timesvis tar eg berre på ho dyne.. Det fine med sovepose er jo at ein slepp å legge ungen ned i ei seng som har blitt kald.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ullpysj under, men det er berre fordi eg syns det er best ifht søl når eg ammer i mørket.. ;) har sovepose frå ikea. Heilt topp, den! :) Veksler litt på å bruke den eller dyne. Er ho veldig urolig på kvelden er det fint med sovepose (mykje opp og ned av senga), mens kvelder der eg ser ho kan sove i timesvis tar eg berre på ho dyne.. Det fine med sovepose er jo at ein slepp å legge ungen ned i ei seng som har blitt kald.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vurderer å kjøpe fra IKEA og bruke den til som du nevnte i kald seng siden ho r ikke glad i kald seng :-)

Har du bilde av den?
hvor kjøpte dere den?
Slik ser den ut, knepping nederst så den blir en pose, og et ekstra stykke til å sette på så barnet kan vokse i den :) Husker ikke hvor jeg bestilte den, men merket er ManyMonths og modellen heter Charmer Explorer tror jeg så finner den sikkert hvis du googler :)

Vedlegg

• 1419779768213.jpg
    1419779768213.jpg
    44,4 KB · Visninger: 43
Pysj og dyne :) Noen ganger ullpysj andre ganger bomull

Vi brukte dyne og pysj, men det ga jeg fort opp da M er så varm av seg, så å sove med pysj ble for varmt enkelte ganger. Vi sover rett og slett i vognposen her i går'n! Har en sånn RisaRosa dunpose med fløyel inni, og M liker den så godt å kan kose seg bare i bleien inni den og fortsatt være god og varm :) Har en annen vognpose i tillegg som er vogna nå, så da slipper vi å drasse rundt med samme pose. Det er genialt her værtfall :D

Dyne her, som han som regel enten spenner av seg eller drar over hodet. Vi har en sånn growbag liggende, men han er så varm uansett om det er 15 eller 20grader på rommet, så vil han ikke ha noe over seg så er det vel greit... Bruker pysj med lange armer og ben og tynne ullsokker de kaldeste dagene, ellers kan han like gjerne ligge i en kortermet body :)

I morges lå snuppa med beina inni dynetrekket :P Da blei dyna liggende i alle fall, men stort sett er ikke derfor problem med henne da.

Vi bruker sovepose med pysj under, og har 16-18 grader på rommet. Er mest fornøyd med posen fra ikea :) har også poser fra h&m, men de er ikke like tett og bra :)

Sommerskatpost: 18561344 skrev:
Vi bruker sovepose med pysj under, og har 16-18 grader på rommet. Er mest fornøyd med posen fra ikea :) har også poser fra h&m, men de er ikke like tett og bra :)
Har ikea pose med armene eller uten, vil ha en som med armer ☺

Back
Topp