Sovepose

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Noen som bruker pose på ungene. Har en som er foret men det er str 0-3 mnd så den er for liten nå. Har en større men den er ikke foret og det er bare sånne tynne jeg ser i butikkene i stor str. Finnes det forede som passer til så store barn som våre er nå?

Mener BMC hadde en god pose?

Jeg har vurdert å sy selv i ull :)

Ikea har. Eller going.no har hatt et fin en før som var veldig god, vet ikke om de har fortsatt. Eller søk etter gro' bag på ebay, fås i ulike tykkelser

Vi bruker gro'bag med 1,5 tog. Funker fint, men så er det fortsatt ganske varmt her. De har 0-6 og 6-12 mnd, tror jeg. Snuppa mi er ganske liten så hun er fortsatt i 0-6 mnd :)

Jeg har helt ny i str 0-6 mnd og 6-12 mnd. Har aldri brukt dem og kommer ikke til å bruke de heller. Bortkastet penger :(

Jeg har den fra babydan, men den er ikke så veldig tykk. Men her brukes den jo ikke som erstatning for dyne, men som erstatning for babynest. Legger et helsepledd over han når han er sovna (eller dyna om det er veldig kaldt på rommet). Den posen kostet flesk da..........

Vi har en fra Stokke 6-18 mnd som er ganske tynn, men fungerer greit her med et teppe over når det er kaldt ute :)

Jeg har den fra babydan, men den er ikke så veldig tykk. Men her brukes den jo ikke som erstatning for dyne, men som erstatning for babynest. Legger et helsepledd over han når han er sovna (eller dyna om det er veldig kaldt på rommet). Den posen kostet flesk da..........
Har en fra babydan jeg også, med seler. men den er helt tynn så da funker det ikke som erstatter for dyne. Jeg legger dyna over når hun har sovnet på kvelden og etter amming men plutselig ligger hun uten.

De selger poser på H&M Home, sånn hvis noen skulle være interessert :)

Vi har hatt flere varianter fra Ikea, veldig fornøyd :)

Åh nå kom jeg akkurat på at jeg hadde jo en større som var foret til storebror. En grønn en. Lurer på om den var fra lindex... Hvor er den blitt av tro? Må lete litt i esker og div...mulig jeg har gitt den bort

Sniker fra mars:) Vi har en babydan dunpose, den er veldig god!

Jenta mi bruker en sovepose som vi har kjøpt fra babyshop. Kjempe fornøyd!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

På IKEA får du kjøpt i ganske store str. Eg har kjøpt som reserve til jul for han sparkar alltid av seg dyna. Da kjøpte eg i str 1-1,5 år.

Åh nå kom jeg akkurat på at jeg hadde jo en større som var foret til storebror. En grønn en. Lurer på om den var fra lindex... Hvor er den blitt av tro? Må lete litt i esker og div...mulig jeg har gitt den bort
Fant den!!!! :D str 86-98 så den bør holde en stund :p

Glad jeg har begynt å rydde litt mer nå. Finner masse haha. Sånn går det når man flytter med bekkenløsning og lar mannfolk ta seg av organisering og sortering av ting i boder og skap.

Back
Topp