Babelle Forumet er livet 6 Aug 2009 #1 Noen som har sånn sovepose fra HM? Hvilken vei er glidelåsen? Kan du åpne helt på ene siden der det er knapp på skuldra? Tror jeg har kjøpt feilvare jeg [&:][&:][&:]
Noen som har sånn sovepose fra HM? Hvilken vei er glidelåsen? Kan du åpne helt på ene siden der det er knapp på skuldra? Tror jeg har kjøpt feilvare jeg [&:][&:][&:]
Babelle Forumet er livet 6 Aug 2009 #4 ORIGINAL: Lisfje Stemmer at den skal være sånn [:)] Min kan ikke åpnes, så tror glidelåsen er feil vei [&:] får dra å bytte [:)]
ORIGINAL: Lisfje Stemmer at den skal være sånn [:)] Min kan ikke åpnes, så tror glidelåsen er feil vei [&:] får dra å bytte [:)]
LTomineFj Gift med forumet 6 Aug 2009 #5 ORIGINAL: Abiel ORIGINAL: Lisfje Stemmer at den skal være sånn [:)] Min kan ikke åpnes, så tror glidelåsen er feil vei [&:] får dra å bytte [:)] Glidelåsen skal være sånn at du drar oppefra og ned...motsatt vei av f.eks ei jakke...
ORIGINAL: Abiel ORIGINAL: Lisfje Stemmer at den skal være sånn [:)] Min kan ikke åpnes, så tror glidelåsen er feil vei [&:] får dra å bytte [:)] Glidelåsen skal være sånn at du drar oppefra og ned...motsatt vei av f.eks ei jakke...
T Totenspiren Elsker forumet 6 Aug 2009 #6 ja sånn er min sovepose også.. men den er ikk fra H&M[:D] Så det stemmer nok
Babelle Forumet er livet 6 Aug 2009 #7 ok, trodde det var logisk at den kunne åpnes jeg, men da er det hullet kanskje til bleieskift eller noe da.. Takk for svar iallefall [:)]
ok, trodde det var logisk at den kunne åpnes jeg, men da er det hullet kanskje til bleieskift eller noe da.. Takk for svar iallefall [:)]