Soveplass

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Hvor skal nurkene deres sove fra dag 1? [:)]

blir nok til at vi holdet h*n på rommet vårt de første 6 mnd som vi gjorde med storesster før vi flytter h*n på eget rom.

Først på rommet vårt i egen seng.
Når garasjen er ferdig skal 16 åringen ha lofts rommet der. Stort fint isolert rom over garasjen.
Da flytter Micro inn på eget rom

Han skal ligge i sin egen seng på vårt rom!
Har funka utmerket med Julia[:)]

Huff, etter at vi bytta soverom med Mathias så har vi ikke plass til noe seng
eller vugge inne sammen med oss [&:] Og er vel ikke lurt å ha de på eget rom
fra starten av? Får plass til vognbagen da, hm..

Tar det som det kommer. Ikke på eget rom fra dag 1 iallefall.

Støresøster lå i vognbaggen i sprinkelsenga på vårt rom fra dag 1, og myyye sammen med oss.. Jeg sovna nesten altid før jeg rakk å legge henne over etter amming, og det var mye amming[:)] Men det er bare kos, sover enda mye sammen med oss. Men har planer om å få henne fast på eget rom i egen seng- i god tid før lillebror kommer[:)]

Var fram med målestokken å målte på rommet vårt nå, og fant ut at det er plass til den vugga vi skal kjøpe på
barnas hus [:)] Så da blir det å sove på rommet vårt i begynnelsen [:)] Men skal uansett pusse opp babyrommet
før hun kommer, greit å ha ferdig, og greit å ha alle tingene innpå [:)]

Blir nok å sove i vugga på vårt rom de første ukene, så får hu rommet ved siden av vårt. Det er da vår plan. Minstemann sov på våres rom et par uker, så på eget rom etter det. Gikk kjempefint det [:)]
Inne på soverommet der står stellebordet og ALT som trengs til bleieskift osv (ikke plass på badet), Minstemann nå bruker jo det rommet, men han blir å sove på eldstemann sitt rom om natta midlertidlig, siden vi mangler ett soverom.

Planen er at de minste skal dele rom når nykommern sover natta igjennom! Eldstemann gleder seg til å dele rom, men vi får se, går det ikke, så får vi se om han ikke bor på vårt rom om natta.. eller finner på no annet smart.. [:)]

ho kommer nok til å sove på rommet vårt de første månedene, enten i egen seng eller
i vår seng, også inn på eget rom etter det[:)]

sånn gjorde vi det forrige gang, og det fungerte bra for oss, men det kommer jo an på om vi skal nattamme eller ikke, snuppa sov jo natta gjennom når ho runda 3 mnd[:)]

hun skal sove på vårt rom i egen seng eller vår.. vi har ikke flere rom. men er på jakt etter nytt hus.. håper vi finner et nå etter nyttår..

Blir nok inne hos oss til den får bedre døgnrytme tenker jeg [:)]
Men her i huset er det gammel stil, så du må gjennom det ene rommet for å komme inn i det andre. Så den skal ligge på det ytterste rommet like ved vårt etterhvert [:)]
Tar det som det kommer [:D]

Blir nok inne hos oss i hengevugga til hun blir større.
Får se m det funker da, sofie klarte ikke å sove på samme rom som oss og fikk eget rom da hun bare var 2 uker. Men nå hadde hun mye søvnproblemer da

Her blir det egen seng på vårt rom. Og jeg antar mye i vår seng, samsoving er kos [:)][:)]

Skal også ha hengevugge, men tenker ikke at den skal brukes til nattsoving.

Eget rom blir det først når vi flytter.

Blir på rommet våres i egen kurv trur æ, bli allefall på våres rom [:D]

Av erfaring regner jeg med det blir i vår seng, ja [:D] Han får egen seng på vårt rom frem til han blir 1 år, men han blir nok sovende sammen med oss mesteparten av tiden [:)]

Det vil bli på rommet vårt i egen seng, så får vi se hvor lenge det blir. Jenta vår ligger enda på vårt rom, hun blir 2 år i mars, men vi har ikke noe valg, for vi har ikke plass enda. Men når vi blir ferdige med huset, skal hun få eget rom med en gang[:)] Og da flytter mini inn i stedenfor[;)]

Jeg tror vi skal prøve å gjøre sånn som vi gjorde med snuppis i starten. Hun sov mellom oss de første fem ukene, og deretter i sin egen seng på samme rom... Så får vi se an når knøttis må flytte inn på eget rom[;)]

Haket av på rommet vårt i egen seng, men ser ikke bortifra at det blir en del samsoving. Og ja, vi tar alle forhåndsregler.

Er redd for å få et barn som ikke kan sove alene om hun ligger i vår seng, så her får lille tulla vår en nydelig kurv inne på vårt rom.
Så flytter hun over til eget rom med sprinkelseng når det passer seg sånn. Kanskje rundt 6mnd

ORIGINAL: langlifrøken

ho kommer nok til å sove på rommet mitt de første månedene, enten i egen seng eller
i mi seng, også inn på eget rom etter det[:)]

Back
Topp