Soveplass/samsoving

Her blir det samsoving hvis/så lenge spira har behov for det. Mange små har jo et enormt behov for nærhet, og det skal man selvfølgelig ta hensyn til...synes jeg :) Storebror nekta å ligge i vogga før han var rundt 6-7 uker, så da sov han hos oss fram til det :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg sover best med babyen i senga si, men den er så nærme at jeg kan bare kikke opp i :-) Mine to første var sovedyr, og sov 12 timer om natta uten mat da dem var ca 2 mnd. Men helt i begynnelsen som dem litt i senga vår :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Med første samsov vi stortsett... I perioder sov hun i sin egen seng.... Hun er nå snart tre og kommer fortsatt inn til oss enkelte netter og sover å sove sammen med henne er det beste jeg vet!

Så det blir absolutt samsoving med nr to også om h*n vil det gleder jeg meg masse til!

---—–-

Jeg har liksom tenkt at jeg IKKE skulle sove med bebis, fordi når jeg har besøk av lillesøster (hun er 5), så kommer hun alltid i senga mi om morningen, og det synes jeg alltid er skikkelig ekkelt ,haha! Men det har begynt å gått opp for meg mer og mer at jeg kanskje ikke kommer til å synes min egen unge er ekkel og innpåsliten! Jeg holder rundt bikkja om natta så :P nå gleder jeg meg som en unge til å møte mini oss! Har allerede blitt så glad i denne tingen inni meg som sparker og gjør meg dårlig! ^^

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp