Soveperiode

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Fra å gå oppe hele natten til å sove gjennom hele natten er helt fantastisk! Nå lader kroppen seg opp til fødsel merker jeg. Enda hyppigere kynnere på dagtid, men vesla i magen er rolig om natten nå :) har fått en grei døgnrytme. Har de siste 14 dagene tatt meg en dusj før jeg legger meg, kanskje det har hatt innvirkning:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Får prøve det selv og. Her sover jeg bare en halvtime-time av gangen før jeg blir liggende å stirre i veggen et par timer, slukner ei lita stund, og så på an igjen :p

Sover som en helt selv. Sov helt til 12 i dag!! Våknet 4 ganger for å gå på do, men bortsett fra det så sovnet jeg faktisk igjen hver gang jeg la meg, og var ikke ferdigsovet før etter å ha sovet leeeenge. Har i en periode sovet bare noen timer, og ikke fått sovet om jeg har våknet, men nå er jeg helt koma. :P

Prøver å gjøre de samme rutinene på kvelden. Og bla annet å ikke spise etter kl 21. Nå spiser jeg mandler før jeg legger meg for halsbrann... Men kroppen lader nok opp til fødsel. Så prøver jeg å være aktiv på dagen så kroppen bare kollapser når jeg når senga :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her, egentlig! Utrolig godt :-) litt hardt å være på skolen om dagene, men jeg får det til! Får sove om natten hvertfall, og ingenting er bedre enn det :-)

Back
Topp