Sovende mann

x1xellinor80

Glad i forumet
Er sååååååååååååååååå lei av at mannen min sover hver j###### kveld[:@][>:][:@]!!!! Klokken blir 20 og mannen sovner på sofaen - alltid - og bur-snorker... Jeg må være kjedelig[:o]!

Mannen min sovner ikke så tidlig, men jeg blir kjempe irritert av at han alltid sovner på sofaen rundt 11 og ikke går å legger seg, men sover der frem til 1-2!! Det plager meg virkelig at jeg faktisk må stå opp igjen for å skru av tv'n og gi han et middels hardt klask i bakhodet så han kommer seg opp og i seng[:D]
Har prøvd å la han sove der, men da sover han til 3-4 og jeg får ikke sove pga tv'n står på.. Også liker jeg ikke å sove alene lenger, det vet han, så det gjør meg enda mer sur..

YEEEEEEEEEY! Godt det ikke bare er meg som har en sovende mann. Vet hverfall hva jeg skal gjøre når han er i permisjon.
Komme hjem fra jobb. hvile meg en liten halvtime (det vil si 3 fockings timer HVER dag[:@]) stå opp, sitte meg på dataen og ja, kansje kansje jeg kan skifte 1 bleie for dagen. Så skal eg gå å ligge meg igjen rundt i 8-9 tide. Sånn e mannfolket her[:o][:o][:o].
Men hør på denne da: Jeg har faktisk fått hørt at eg e kjedelig[8|][8|][8|]

ORIGINAL: helenus

YEEEEEEEEEY! Godt det ikke bare er meg som har en sovende mann. Vet hverfall hva jeg skal gjøre når han er i permisjon.
Komme hjem fra jobb. hvile meg en liten halvtime (det vil si 3 fockings timer HVER dag[:@]) stå opp, sitte meg på dataen og ja, kansje kansje jeg kan skifte 1 bleie for dagen. Så skal eg gå å ligge meg igjen rundt i 8-9 tide. Sånn e mannfolket her[:o][:o][:o].

Fleiper du??? Så hyggelig!!![8|][:@]
Jeg har fått høre at mannen min er lei av å se det jævla sure trynet mitt - kommer gjerne når jeg kommenterer hvor lite han hjelper til i huset!
Jeg er som hu mora på MENY reklamen, med 6 armer eller noe.....[:D]
Så skal bli veldig spennende å se hva han kan prestere de 10 ukene han skal være hjemme!

Helenus - jeg synes ikke du er kjedelig!!!![;)]

Og sovende menn på sofaen er grise-provoserende[:@][:@]
Spesielt hvis de snorker. Gi han en dask ellinor80[8D]

ORIGINAL: ~Buble~

Fleiper du??? Så hyggelig!!![8|][:@]
Jeg har fått høre at mannen min er lei av å se det jævla sure trynet mitt - kommer gjerne når jeg kommenterer hvor lite han hjelper til i huset!
Jeg er som hu mora på MENY reklamen, med 6 armer eller noe.....[:D]
Så skal bli veldig spennende å se hva han kan prestere de 10 ukene han skal være hjemme!

Helenus - jeg synes ikke du er kjedelig!!!![;)]

Og sovende menn på sofaen er grise-provoserende[:@][:@]
Spesielt hvis de snorker. Gi han en dask ellinor80[8D]

TAKK buble! Du e en going du!!
De får bare få igjen når de går sine 10 uker. (eller 6?) Helledussen. Mannen kommer til å sprekke! Han MÅ lære seg tolmodighet..
Men. da får vi hjelpe til like litt som de gjør nå i huset. Å strekke den lengste tråden med å se hvor grisete de kan bo. Er ikke vi som er hjemme hele dagene. Vi kommer bare hjem for å sove eller sitte på dataen vi[:)]

Liker det jeg leser...... Hjem å sitte på dataen? Det kan fikses[8D][8D]

(Her skal mannen ha 10 uker - ble det visst bestemt[8|])

YES!!![:D][:D]
Da skal det kjøres knall hardt ut. I denne heimen ihvertfall! For å ikke å glemme klagingen for jobben e sååå tung. Og jeg er såååå sliten!

Ja, okei! da har du 100% lønn du da? Eller?

Det er jo godt å se at det ikke bare er min mann, da[:-]... Skal gi han et kraftig dask - det skal kjennes for å si det sånn

Sånn var xen også... drit kjedelig!!! Jeg gikk fra han tilslutt jeg[:-][:-]

ORIGINAL: ellinor80

Det er jo godt å se at det ikke bare er min mann, da[:-]... Skal gi han et kraftig dask - det skal kjennes for å si det sånn

Haha!! YOU GO GIRL

Haha, flirer godt av denne tråden... De er jaggu håpløse de mannfolka til tider...
Min også er veeeldig trøtt stort sett hver dag. Sover fortsatt uavbrutt gjennom natten på gjesterommet, og han begynner på skolen 11.. og i helgene kan han glatt sove til 13-14...... jaja, jeg for min del prøver å le av det, selvom det jo egentlig er skikkelig irri!!

YES!!![:D][:D]
Da skal det kjøres knall hardt ut. I denne heimen ihvertfall! For å ikke å glemme klagingen for jobben e sååå tung. Og jeg er såååå sliten!

Ja, okei! da har du 100% lønn du da? Eller?

Jepp 100%, og 4 uker mindre perm...... De har mannen fått ! Og gjett om han skal få høre det dersom middagen ikke er på bordet når mor kommer hjem fra jobben!!!!![8D]

huff, skjønner hvorfor du trur det..

føler sånn jeg å -.- ,, pga andre ting da.. *men det behøver vi ikke å prate om*

Det er faktisk så utrolig GODT å høre deres frustrerende erfaringer med mannfolka.[8|] Mine stikkord her i heimen er SOVING og DATASPILL. Greit nok...men bør det dra ut i timesvis hver gang da??

Idag, før jeg leste denne tråden, sa jeg til mannen at idag måtte han ta ungen for jeg hadde planer. Jeg hadde jo ennå ikke fått prøvde det dataspillet HAN kjøpte til meg for en måned siden. Vet ikke om det er noe moro, meeen må jo gi tilbake med samme mynt. Altså tiimesvis ([:@]) 

Trodde nemlig "alle andre" hadde sånne snille menn som tok 50% av arbeidsbyrden dag og natt jeg... [;)]

ORIGINAL: Katin

Det er faktisk så utrolig GODT å høre deres frustrerende erfaringer med mannfolka.[8|] Mine stikkord her i heimen er SOVING og DATASPILL. Greit nok...men bør det dra ut i timesvis hver gang da??

Idag, før jeg leste denne tråden, sa jeg til mannen at idag måtte han ta ungen for jeg hadde planer. Jeg hadde jo ennå ikke fått prøvde det dataspillet HAN kjøpte til meg for en måned siden. Vet ikke om det er noe moro, meeen må jo gi tilbake med samme mynt. Altså tiimesvis ([:@]) 

Trodde nemlig "alle andre" hadde sånne snille menn som tok 50% av arbeidsbyrden dag og natt jeg... [;)]

Hahahah, ååånei...... Forrige uke skifta han en bleie (da måtte jeg ta bilde av det, for jeg kunne nesten ikke tro det selv!). Da bæsja hun mens han holdt henne og jeg sto og lagde mat. Enda spurte han om jeg kunne gjøre det, men skjønte vel selv at det var i overkant urimelig. Det er den ene bleia altså... Ellers gjør han ikke noe annet med henne enn å leke. Lager middag endel da, det skal han ha. Og er ikke så verst til å rydde opp etter seg.. Men fy #¤#%&( og han irriterer meg til tider ja..

ORIGINAL: Madelaine

He he.. Her er det omvendt :p Her er det jeg som slokner på soafen gitt ;) Hi hi

ORIGINAL: Madelaine

He he.. Her er det omvendt :p Her er det jeg som slokner på soafen gitt ;) Hi hi

Så godt å høre at jeg ikke er alene.... Min kan sove på sofaen, mens tvillingene hyler og to åringen prøver å knuse inventaret (les: skriker etter oppmerksomhet...) Blir gaaaaaaaal....

De sa i barnehagen at sønnen hadde snakket om søstrene sine, og sagt at BARE mamma skifter bleier... Go gutten får med seg ting...

ORIGINAL: Anntin

Så godt å høre at jeg ikke er alene.... Min kan sove på sofaen, mens tvillingene hyler og to åringen prøver å knuse inventaret (les: skriker etter oppmerksomhet...) Blir gaaaaaaaal....

De sa i barnehagen at sønnen hadde snakket om søstrene sine, og sagt at BARE mamma skifter bleier... Go gutten får med seg ting...

Junior fortalte i bhg at hjemme vasker mamma klær og følger meg til bhg, mens pappa ser på fotball og spiser pizza![:D] Noe som egentlig ikke stemmer for mannen min gjør mye husrbeid!

Vel, det tør ikke mannen min lengre. Såpass har han lært ette ti, snart elleve år med meg[8D] Han spretter opp med en gang ungene lager en lyd om natten, og er den som tar siste runde med ida før hun sovner de kveldene hun er vanskelig av seg[:D]

Back
Topp