x1xellinor80
Glad i forumet
Er sååååååååååååååååå lei av at mannen min sover hver j###### kveld[:@][>:][:@]!!!! Klokken blir 20 og mannen sovner på sofaen - alltid - og bur-snorker... Jeg må være kjedelig[:o]!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: helenus
YEEEEEEEEEY! Godt det ikke bare er meg som har en sovende mann. Vet hverfall hva jeg skal gjøre når han er i permisjon.
Komme hjem fra jobb. hvile meg en liten halvtime (det vil si 3 fockings timer HVER dag[:@]) stå opp, sitte meg på dataen og ja, kansje kansje jeg kan skifte 1 bleie for dagen. Så skal eg gå å ligge meg igjen rundt i 8-9 tide. Sånn e mannfolket her[:o][:o][:o].
Men hør på denne da: Jeg har faktisk fått hørt at eg e kjedelig[8|][8|][8|]
ORIGINAL: ~Buble~
YEEEEEEEEEY! Godt det ikke bare er meg som har en sovende mann. Vet hverfall hva jeg skal gjøre når han er i permisjon.
Komme hjem fra jobb. hvile meg en liten halvtime (det vil si 3 fockings timer HVER dag[:@]) stå opp, sitte meg på dataen og ja, kansje kansje jeg kan skifte 1 bleie for dagen. Så skal eg gå å ligge meg igjen rundt i 8-9 tide. Sånn e mannfolket her[:o][:o][:o].
Men hør på denne da: Jeg har faktisk fått hørt at eg e kjedelig[8|][8|][8|]
Fleiper du??? Så hyggelig!!![8|][:@]
Jeg har fått høre at mannen min er lei av å se det jævla sure trynet mitt - kommer gjerne når jeg kommenterer hvor lite han hjelper til i huset!
Jeg er som hu mora på MENY reklamen, med 6 armer eller noe.....[:D]
Så skal bli veldig spennende å se hva han kan prestere de 10 ukene han skal være hjemme!
Helenus - jeg synes ikke du er kjedelig!!!![;)]
Og sovende menn på sofaen er grise-provoserende[:@][:@]
Spesielt hvis de snorker. Gi han en dask ellinor80[8D]

YES!!![:D][:D]
Da skal det kjøres knall hardt ut. I denne heimen ihvertfall! For å ikke å glemme klagingen for jobben e sååå tung. Og jeg er såååå sliten!
Ja, okei! da har du 100% lønn du da? Eller?
ORIGINAL: Katin
Det er faktisk så utrolig GODT å høre deres frustrerende erfaringer med mannfolka.[8|] Mine stikkord her i heimen er SOVING og DATASPILL. Greit nok...men bør det dra ut i timesvis hver gang da??
Idag, før jeg leste denne tråden, sa jeg til mannen at idag måtte han ta ungen for jeg hadde planer. Jeg hadde jo ennå ikke fått prøvde det dataspillet HAN kjøpte til meg for en måned siden. Vet ikke om det er noe moro, meeen må jo gi tilbake med samme mynt. Altså tiimesvis ([:@])
Trodde nemlig "alle andre" hadde sånne snille menn som tok 50% av arbeidsbyrden dag og natt jeg... [;)]
ORIGINAL: Madelaine
He he.. Her er det omvendt :p Her er det jeg som slokner på soafen gitt ;) Hi hi
ORIGINAL: Anntin
Så godt å høre at jeg ikke er alene.... Min kan sove på sofaen, mens tvillingene hyler og to åringen prøver å knuse inventaret (les: skriker etter oppmerksomhet...) Blir gaaaaaaaal....
De sa i barnehagen at sønnen hadde snakket om søstrene sine, og sagt at BARE mamma skifter bleier... Go gutten får med seg ting...