Sovemedesin

~Piamia~

Glad i forumet
Noen som har erfaringer med dette? 
Gutten min sover veldig dårlig.. våkner maange ganger i løpet av natta.... Vi føler at vi har prøvd det meste nå... Avogtil er det bare og putte inn sutten, noen ganger bare hyler han fordet i kanskje 5 min å sover igjen.. Utrolig slitsomt å opp så mye på natta, vertfall nå som jeg er i skole, og sambo jobber... I tilegg våkner han i 6 tia på mårningen...

Var på 1 års kontrollen i dag på hs, og da fåreslo faktisk helesøstra at vi kunne få noen dråper med sovemedesin til han vist vi ville det...  Jeg veit liksom ikke? Føler at det blir litt drastisk? Vi overlever jo, men det "tærer" på... vi har ikke så mye mulighet for barnevakt heller, så er ikke mange gangene vi har fåt sove gjennom en hel natt. For snupp har nemlig aldri gjort det...[&:] Ho sa at det ikke var noe farlig for han, og at det hadde fungert på andre barn, for da kom de inn i en slags rytme sa ho... hmm.... Jeg sa at vi fikk se det litt ann og heller ta kontakt igjen vist vi fant ut av vi ville gi han det.... Er  veldig i tvil..

Noen som har erfaringer?

æ an ikje.. kommer an på om du føl før d sjøl[;)] 
har en sønn som ikje søv om natta.. eller han søv jo, men ska ha pupp mange gang.. blei tilbudt sovemedisin da han va 6 mnd, men d syns æ va førr grovt..

Back
Topp